Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Μέσι: «Δεν υπάρχει ανταγωνισμός με τον Κριστιάνο»

Μόνο στη «φαντασία» του κόσμου είναι η… αντιπαλότητα μεταξύ Λιονέλ Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο, όσον αφορά το ποιος είναι ο κορυφαίος, σύμφωνα με τον Αργεντινό. Διπλωματική απάντηση για το μέλλον του.

Μέσι: «Δεν υπάρχει ανταγωνισμός με τον Κριστιάνο»

Ο Αργεντινός ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχει καμία αντιπαλότητα και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να δίνει τον καλύτερό του εαυτό για την Μπαρτσελόνα!

«Δεν υπάρχει κανένας ανταγωνισμός από μέρους μου για τον Κριστιάνο και υποθέτω πως το ίδιο ισχύει και γι’ αυτόν μαζί μου. Το μόνο που θέλω είναι το καλύτερο για την ομάδα μου και γι’ αυτό δουλεύω συνεχώς», είπε ο «Λέο» σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Yahoo.

Ερωτηθείς για το πώς βλέπει το μέλλον του, δεν μας έκανε και ιδιαίτερα σοφότερους: «Δεν κοιτάζω μακριά.. Ζω το τώρα και αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην Μπαρτσελόνα, στην Ισπανία, όπου έχω φτιάξει τη ζωή μου και περνάω μια χαρά»*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: