Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Το μήνυμα του Αντετοκούνμπο για τα 21α γενέθλιά του!!


Το μήνυμα του Αντετοκούνμπο για τα 21α γενέθλιά του

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έκλεισε τα 21 και το γιόρτασε με ένα μήνυμα που δεν συνάδει με το νεαρό της ηλικίας του.

Ευγνώμων που ζει το όνειρό του και έχει δίπλα του τους ανθρώπους που τον αγαπούν και τον στήριξαν στα δύσκολα δηλώνει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο με ένα πολύ ώριμο μήνυμά του για τα 21α γενέθλιά του.

«Έγινα 21 ετών σήμερα. Ευχαριστώ το Θεό που μου επέτρεψε να απολαύσω αυτή τη μέρα με την οικογένειά μου, που με κρατά ζωντανό και με αφήνει να κυνηγώ τους στόχους που ονειρεύομαι καθημερινά. Αυτοί είναι:

-να είμαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου.
-να είμαι ο καλύτερος αδερφός που θα μπορούσα.
-να είμαι ο καλύτερος γιος που θα μπορούσα.
-θα έλεγα να είμαι ο καλύτερος παίκτης μπάσκετ που θα μπορούσα, αλλά όσα ανέφερα προηγουμένως με κάνουν χαρούμενο και αυτό ακυρώνει τα πάντα
».




*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: