Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Σαββίδης: «Δεν δέχομαι τέτοιες συμπεριφορές ακόμα και από τον Μπερμπάτοφ»


Σαββίδης: «Δεν δέχομαι τέτοιες συμπεριφορές ακόμα και από τον Μπερμπάτοφ»

Για τις κινήσεις που χρειάζονται για να διαμορφωθεί το DNA του ΠΑΟΚ αμέσως μετά τη νίκη επί του Πανιώνιου ο Ιβαν Σαββίδης, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν δέχεται συμπεριφορές όπως του Μπερμπάτοφ.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ιβαν Σαββίδης αμέσως μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Πανιωνίου.

Για τον Μπερμπάτοφ:
«Πρέπει να δούμε ποιος ήταν ο λόγος αυτού του γεγονότος. Δε δέχομαι τέτοιες συμπεριφορές, ακόμα και από τον Μπερμπάτοφ, αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι έχει συμβεί. Δεν έχουμε μιλήσει ακόμη. Δε θα έρχονται και θα φεύγουν παίκτες σαν τον Μπερμπάτοφ όλη την ώρα.

Για τον αγώνα με τον Πανιώνιο:
«Όταν κερδίζει η ομάδα όλα είναι καλά. Σήμερα εγώ όμως είδα κάποια μικροέκτροπα από την κερκίδα και δε μου άρεσαν»

Για τους Κούδα και Βεζυρτζή:
«Κάποτε υπήρχε η αποχώρηση του Τζανδάρη, ο οποίος μου είπε ότι δεν ήθελε να παίξει στον ΠΑΟΚ. Για μένα ήταν θέμα. Ότι κάνουμε κάποιο λάθος. Για αυτό εγώ ψάχνω πάντα ανθρώπους για να διαμορφώσουμε το DNA του ΠΑΟΚ. Μπορεί να φύγουν σε άλλες ομάδες, σε άλλες χώρες, αλλά το να λένε ότι δε θέλουν να είναι στην οικογένεια μου, εγώ το αξιολογώ. Ποτέ δε θα σταματήσω αυτές τις αποφάσεις. Και ο Κούδας θα είναι στην ΠΑΕ».

Για το αν βάζει λεφτά σε βαρέλι δίχως πάτο όπως είχε δηλώσει ο Νίκος Βεζυρτζής:
«Το θέμα είναι ότι εμείς καταστρέψαμε αυτό τον πάτο. Εγώ αντιλαμβανόμουν ότι μέχρι να φτάσουν στον πάτο, πρέπει να ξοδέψω όχι ένα ποσό που δε θέλω να το ανακοινώσω, αλλά ότι πρέπει να ξοδέψω. Αν σκεφτόταν κάποιος ότι θα βάλω 10-15 εκατομμύρια για να το διαμορφώσω, έκανε λάθος. Θέλω να πω ότι μέχρι και σήμερα, για την εξασφάλιση του μπάτζετ που είχα στο μυαλό μου, ακόμα δεν έχει ξοδευτεί το ποσό που θέλω. Και δε νομίζω ότι είμαι εύκολα αναγνώσιμος. Θα το αξιοποιήσω αυτό. Κάποιοι δημοσιογράφοι, πάνω στην ανάγκη να στηρίζουν τα πράγματα, γράφουν, αλλά το 90% αυτών που γράφουν εγώ δεν το γνωρίζω. Γράφουν σα να έχουν αποκωδικοποιήσει τη σκέψη μου.

Ο ΠΑΟΚ είναι αρκετά ανοικτή ομάδα και μπορείτε να λαμβάνετε πραγματικές πληροφορίες από την ΠΑΕ. Κάποια στιγμή, σε θέματα, μπορεί να έχουν ή να μην έχουν δίκιο. Με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτούν: «Μπορούμε να συναντηθούμε σήμερα το βράδυ;». Και τους απαντώ: «Είστε στη Μόσχα;». Και μου λένε «Μα οι εφημερίδες γράφουν ότι είστε στη Θεσσαλονίκη»…

Έχουμε πραγματικά πολλά προβλήματα και αυτό που έχει σημασία είναι αυτό που θέλει ο φίλαθλος, δηλαδή το αποτέλεσμα, που το θέλει τώρα. Η μεγάλη ομάδα, δε μπορεί να χτιστεί μόνο με τη νίκη στον αγωνιστικό χώρο. Δημιουργείται κάποια φιλοσοφία, εμείς βρισκόμαστε στην αναζήτηση της φιλοσοφίας. Για τον κύριο Κούδα; Τι περιμένετε από μένα; Επρεπε να γυρνάω τη Θεσσαλονίκη και να ρωτάω για το καθέναν, αν είναι ΠΑΟΚτσής, αν είναι καθαρός; Ποιος από εσάς ήρθε σε μένα και μου είπε ότι εγώ είμαι στρατιώτης του ΠΑΟΚ και θέλω να βοηθήσω στους στόχους του; Για ποιο λόγο λέτε ότι ο Σαββίδης δεν αναζητά πρόσωπα;»

Τέλος ο Ιβάν Σαββίδης μίλησε και για την μεταγραφική περίοδο που έρχεται
«Θα ακούσω τους διευθυντές μου. Εχουν αλλάξει λίγο οι στόχοι. Ημουν πεπεισμένος ότι θα πάρουμε κάποιες νίκες στο Γιουροπα Λιγκ αλλά δυστυχώς δεν το καταφέραμε. Το μόνο που μπορώ να πω ότι ο δικός μας προϋπολογισμός είναι πολύ πιο ψηλός από τα αποτελέσματα που έχουμε. Και δεν είμαι πεπεισμένος ότι το μπάτζετ του Ολυμπιακού είναι πολύ μεγαλύτερο από το δικό μας. Είναι λίγο μεγαλύτερο…»
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: