Ο μεγάλος χαμένος στην εκκίνηση ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος άργησε πάρα πολύ να ξεκινήσει και τον προσπέρασαν όλοι, ωστόσο στην πρώτη στροφή πολλά μονοθέσια στριμώχτηκαν, με αποτέλεσμα ο Μπάτον, ο Χάμιλτον, ο Γκραζιέν και ο Αλγκουερσουάρι να συγκρουστούν και να εγκαταλείψουν. Για τους επόμενους τέσσερις γύρους το αμάξι ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα και όταν βγήκε ο Ραϊκόνεν κάνοντας χρήση του KERS προσπέρασε τον Φιζικέλα και πλέον οδηγούσε την κούρασα.
Ο Φιναλνδός κινούταν πιο γρήγορα μέχρι το πρώτο πιτ στοπ, ωστόσο ο Φιζικέλα αμέσως μετά κατάφερε να καλύψει τη διαφορά και να βρεθεί πίσω από τη Φεράρι. Ο Αλόνσο στην εκκίνηση είχε επαφή με τον Σούτιλ και ο μπροστά τροχός αλλοιώθηκε λίγο με αποτέλεσμα να αντιμετωπίσει μεγάλο πρόβλημα στο πιτ στοπ κα να χάσει κάθε ελπίδα για βαθμούς. Λίγο αργότερα ο Ισπανός εγκατέλειψε και αυτός.
Ραϊκόνεν και Φιζικέλα έδιναν τη δική τους μάχη για την πρώτη θέση, αλλά ο Φέτελ που είχε σκαρφαλώσει στην τρίτη θέση συνεχώς μάζευε τη διαφορά και αισιοδοξούσε για κάτι καλύτερο, χωρίς όμως να το καταφέρει. Τέσσερις γύρους πριν το τέλος ο Μπαρικέλο που ήταν έβδομος αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του, αλλά το πάλεψε μέχρι το τέλος και τελικά κατέκτησε δύο βαθμούς.
Η βαθμολογούμενη οκτάδα:
1. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Ferrari) 1.23:50.995
2. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία/Force India-Mercedes) +00:00.939
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull-Renault) +00:03.875
4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/BMW-Sauber) +00:09.966
5. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/BMW-Sauber) +00:11.276
6. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία/McLaren-Mercedes) +00:32.763
7. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Brawn-Mercedes) +00:35.461
8. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Williams-Toyota) +00:36.208
Η κατάταξη των οδηγών:
1. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία) 72β.
2. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) 56
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία) 53
4. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία) 51,5
5. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) 34
6. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία) 30,5
7. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία) 27
8. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία) 22,5
Η κατάταξη των κατασκευαστών:
1. Brawn 128β.
2. Red Bull 104.5
3. Ferrari 56
4. McLaren 44
5. Toyota 38,5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου