Τρίτη 20 Απριλίου 2010

«Στόχος μας η πρώτη θέση»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/59ba7b98c9c730395b020f3b881ff1b9_L.jpg?1271729772?1271729772?1271729772Στο σινεμά «Αττικόν» για την προβολή της της ταινίας «Lascars» στο πλαίσιο του 11ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, βρέθηκε ο Ντιντιέ Ντομί με τον Σεντρίκ Καντέ και τον Τζιμπρίλ Σισέ. Ο αμυντικός του Ολυμπιακού τόνισε αναφορικά με τους στόχους της ομάδας του τα εξής: «Στόχος μας η πρώτη θέση και θα προσπαθήσουμε για να τα καταφέρουμε», είπε αρχικά ενώ στη συνέχεια δεν παρέλειψε να απαντήσεις στα πειράγματα και τις προκλήσεις του Σισέ.

Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού του είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ κατάφερα να πάρω με την ομάδα μου το πρωτάθλημα και θα πάρω και το κύπελλο», για να εκλάβει την εξής απάντηση: «Εγώ έχω κατακτήσει τρία πρωταθλήματα και δύο κύπελλα όσα χρόνια είμαι στην Ελλάδα».

Οι τρεις Γάλλοι συνέχισαν τα πειράγματα σε ευχάριστο κλίμα. Μάλιστα, μόλις έκαναν την εμφάνισή τους στο «Αττικόν» για να προλογίσουν την ταινία, γνώρισαν την αποθέωση από τον κόσμο που βρισκόταν εκεί για να παρακολουθήσει την ταινία κινουμένων σχεδίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: