Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

ΔΙΑΓΟΡΑΣ: Τέλος ο Φοιρός

http://www.novasports.gr/media/68608.jpgΠαρελθόν από την τεχνική ηγεσία του Διαγόρα αποτελεί ο Γιώργος Φοιρός. Ο έλληνας τεχνικός εξήγησε: «Νομίζω πώς αυτή είναι η φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων. Το συμβόλαιό μου λήγει τώρα. Πριν από ένα μήνα αν μου γινόταν επίσημη πρόταση της διοίκησης να παραμείνω στο τιμόνι της τεχνικής ηγεσίας της ομάδας μπορεί και να συμφωνούσα. Ζύγισα όμως την κατάσταση και πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από την θέση μου. Ομολογώ πώς πέρα από την καλή συνεργασία με όλα τα παιδιά, είχαμε μια πετυχημένη πορεία. Ο αρχικός μας στόχος όταν ήρθα, ήταν να διατηρήσουμε την ομάδα στην κατηγορία και γρήγορα επιτεύχθηκε. Για μένα κλείνει ένας κύκλος αλλά παράλληλα θα πρέπει κι ο Διαγόρας να οργανωθεί για την νέα σεζόν που έρχεται ούτως ώστε να σχεδιάσει και να προγραμματίσει για αυτά που έρχονται. Εύχομαι ο Διαγόρας να φτάσει σε περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες κι εγώ θα ψάξω την τύχη μου κοντά στην γενέτειρά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: