Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Κάμπορα: «Είμαι απλήρωτος από το Δεκέμβριο»

Κάμπορα: «Είμαι απλήρωτος από το Δεκέμβριο»

Δήλωση με την οποία δίνεται μια άλλη διάσταση στο προ ημερών «διαζύγιο» μεταξύ της ΠΑΕ Άρης και του Χαβιέ Κάμπορα, δόθηκε πριν από λίγο στη δημοσιότητα από τον δικηγόρο του Αργεντινού ποδοσφαιριστή, Βαγγέλη Χατζηιωάννου. Στη δήλωση αυτή αναφέρεται πως ο ποδοσφαιριστής ουσιαστικά αναγκάστηκε να αποχωρήσει από τον Άρη, μιας και είναι απλήρωτος από τον περασμένο Δεκέμβριο! Συγκεκριμένα η δήλωση του Χαβιέ Κάμπορα:
«Με μεγάλη λύπη και πικρία δηλώνω ότι αναγκάζομαι εκ των πραγμάτων για λόγους ανεξάρτητους της θέλησης μου, να αποχωρήσω από την ομάδα του Άρη. Για αποκατάσταση της αλήθειας και με σκοπό την ενημέρωση του φίλαθλου κόσμου του Άρη, αναφέρομαι στους λόγους της αποχώρησης μου:

Α. Ο πρώτος λόγος είναι ότι η ομάδα ήταν οικονομικά ασυνεπής προς το πρόσωπο μου, με αποτέλεσμα να υπάρχουν οφειλές από το Δεκέμβριο 2009, όταν για τελευταία φορά πληρώθηκα από τον Άρη δόσεις συμβολαίου.

Β. Παρά την αντικειμενικά μεγάλη μου προσφορά στην πορεία της ομάδας στο πρωτάθλημα και στο κύπελλο, οι άνθρωποι του Άρη ήθελαν παρά την μεταξύ μας συμφωνία, να μειώσουν αδικαιολόγητα την οικονομική προσφορά της ομάδας προς εμένα.

Γ. Δεν έτυχα εκ μέρους της διοίκησης του Άρη αντιμετώπισης ανάλογης της προσφοράς μου στην ομάδα, τόσο ως ποδοσφαιριστής, όσο και ως άνθρωπος.
Αποχωρώντας από την ομάδα θέλω να επισημάνω ότι υπάρχει στην ΠΑΕ Άρης άτομο που δεν έχει «καμία ιστορία» και «ρίζα» στον Άρη και στην Ελλάδα, που λειτουργεί σε βάρος των συμφερόντων της ομάδας και αποσκοπεί αποκλειστικά και μόνο στην ικανοποίηση των προσωπικών του συμφερόντων.
Τελειώνοντας θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου εγώ και η οικογένεια μουτον κόσμο του Άρη που με αγκάλιασε και με στήριξε και λυπάμαι ειλικρινά για τον τρόπο που αναγκάζομαi εκ των πραγμάτων να αποχωρήσω από την ομάδα του Άρη.
Επιφυλάσσομαι να επανέλθω για να ενημερωθεί ο κόσμος του Άρη για όλη την αλήθεια, που δεν έχει καμία σχέση με αυτά που «τεχνηέντως» εμφανίζονται από τη διοίκηση του Άρη και αποτελούν παραπληροφόρηση σχετικά με την υπόθεσή μου.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς
Javier Edgardo Campora»

Δεν υπάρχουν σχόλια: