Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Πάμπλο Γκαρσία-"Είμαστε βετεράνοι, πρέπει να μας αντικαταστήσουν"!

Απίστευτη  δήλωση του Πάμπλο Γκαρσία για τον ίδιο και τους συμπαίκτες του. Ζαγοράκη ακούς;
"Είμαστε βετεράνοι, πρέπει να μας αντικαταστήσουν"!
Φοβερή δήλωση έκανε ο άσος του ΠΑΟΚ που συνηθίζει να μιλάει έξω από τα δόντια.
Παραδέχθηκε ότι οι παίκτες της ομάδας του είναι βετεράνοι και πρέπει να βρεθούν αντικαταστάτες.
Να τι δήλωσε στην «SportDay»:
-Πάμπλο, πως νιώθεις τις τελευταίες μέρες που ο ΠΑΟΚ δεν είναι καλά και φαίνεται να περνάει σοβαρή κρίση;
«Προσωπικά είμαι πολύ περήφανος που ανήκω σε αυτή την ομάδα και ακόμα περισσότερο τώρα που είμαστε σε μια κατάσταση που σίγουρα δεν είναι καλή».
-Μετά τον αποκλεισμό στο Κύπελλο ήρθε η ισοπαλία με τον Ατρόμητο. Που στοχεύει πλέον ο ΠΑΟΚ;
«Αν το θέλει ο θεός, θα πετύχουμε τον στόχο μας και αυτός δεν είναι άλλος από το να μπούμε στα πλέι οφ και να παλέψουμε για τις ευρωπαϊκές θέσεις».
-Αρκετοί μετά και από τον αποκλεισμό από την ΑΕΚ θεωρούν ότι χάθηκε η τελευταία ευκαιρία για τίτλο, ότι ο κύκλος αυτή της ομάδας έχει κλείσει. Τι πιστεύεις;
«Πρώτα απ’ όλα θέλω να πω ότι κάναμε μια αρκετά καλή σεζόν. Είμαστε, όμως, βετεράνοι παίκτες και πιστεύω ότι πρέπει να βρεθούν και οι αντικαταστάτες μας για το μέλλον».
-Εσύ αντέχεις; Γνωρίζουμε ότι έχει έναν ακόμα χρόνο συμβόλαιο; Θα συνεχίσεις;
«Πράγματι, έχω έναν ακόμα χρόνο συμβολαίου και έχω ήδη μιλήσει με τον πρόεδρο γι’ αυτό. Πέραν συμβολαίου, όμως, πρέπει και τα πόδια μου να είναι καλά. Να ξέρουν όλοι ότι όταν δω πως δεν μπορώ να ανταποδώσω στον κόσμο του ΠΑΟΚ αυτό που θέλω, θα παραχωρήσω τη θέση μου, όπως έκανα πάντα στην καριέρα μου».
Έφτασες ήδη τα 38 παιχνίδια στη σεζόν. Είναι τα περισσότερα που έχεις δώσει ποτέ;
«Ναι, έτσι είναι. Φέτος, έπαιξα τα περισσότερα παιχνίδια. Από εδώ και πέρα ελπίζουμε στα ματς που απομένουν να παίξουμε καλύτερα και να βγούμε μπροστά, όπως όλοι θέλουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: