Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

«Ο Πατέρας δεν είναι μόνο αποστολέας, αλλά και δημιουργός των κασετών»

Παρέμβαση στην εκπομπή «Δίκη» έκανε ο Αχιλλέας Μπέος, ο οποίος μπορεί να μην μίλησε για την τρίτη κασέτα, αλλά τόνισε πως όλα γίνονται από τους Νικόλα Πατέρα και Αλέξη Κούγια για να κατηγορηθεί ο ίδιος. Παράλληλα, τόνισε πως θα… τρέξει την ιστορία μέχρι το τέλος, αφού πρόκειται για κακούργημα!

«Ο Πατέρας δεν είναι μόνο αποστολέας, αλλά και δημιουργός των κασετών»
«Δεν είμαι υποστηρικτής του Πιλάβιου εγώ. Σύμφωνα με καταγγελίες και τα περιεχόμενα των κασετών, λένε πως είναι το ίδιο περιεχόμενο και στην 3η κασέτα. Η δικαιοσύνη θα το κρίνει αυτό.
Σας φαίνομαι κορόιδο; Ο Μπιτσαξής και μια μερίδα άλλων μέσων γιατί επιλέγουν εμένα για όλες τις κασέτες; Ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, για όλα! Για μια κασέτα που είναι συρραφή. Γιατί δεν κατηγορούνται οι άλλοι; Γιατί εγώ; Είναι η φωνή μου μετά από συρραφή και δεν μπορεί να αποδειχτεί τίποτα. Αν έχω πει να παίξεις 50-50 και μετά, πως αυτός έπαιξε 52-48; Και αυτοί απλά βγάλανε την ενδιάμεση φράση στην κασέτα τους; Να παιχτούν όλες οι κασέτες», ανέφερε αρχικά ο Μπέος.
Για τους Πατέρα και Κούγια, τόνισε: «Να τις φέρουν όλες για να μάθει ο κόσμος την αλήθεια. Να είστε σίγουροι πως ο Κούγιας και ο Πατέρας θα καθίσουν στο σκαμνί για κακούργημα. Γιατί ο κύριος Πατέρας δεν είναι μόνο ο αποστολέας, τις έχει κατασκευάσει κιόλας! Αυτό το κακούργημα δεν καταπίνεται! Θα πάω εγώ την ιστορία μέχρι τέλος».

Για τον εισαγγελέα, τόνισε: «Κι εγώ σαν μαρτυράς κλήθηκα. Έχω όμως ένα σοβαρά πρόβλημα με τον πατέρα μου που είναι στο νοσοκομείο. Άρα μπορεί να πάω αύριο μπορεί και την Παρασκευή. Με την ευχή να χυθεί άπλετο φως. Να δούμε ποιος μιλάει με ποιον… Θα ντρεπόμουν να είναι υποστηρικτής μου ο Κούγιας…».
Για τις κασέτες:«Τι να κάνω με 17 και 127; Μαγαζι να ανοίξω; Δεν μπορώ να μιλήσω υποθετικά. Αν βρεθούν ορίτζιναλ κασέτες, επώνυμα, γιατί ο κύριος Κούγιας μίλησε για αποστολείς και διάφορα. Κάθε φορά μας λέει άλλη ιστορία για το πώς τις βρήκε.  Τέσσερις εκδοχές μας έχει πει».
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: