Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Ρονάλντο: «Προτιμώ τη Ρεάλ και τον Ζοσέ»


Την προτίμηση του στη Ρεάλ Μαδρίτης και τον Ζοσέ Μουρίνιο σε αντίθεση με την Μπαρτσελόνα και τον Πεπ Γκουαρντιόλα έδειξε το «φαινόμενο» του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, Ρονάλντο.

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με τη «σελεσάο», έχει περάσει και από τις δύο μεγάλες ομάδες της Ισπανίας. Την περίοδο 1996-1997 στη Βαρκελώνη και την περίοδο 2002-2007 στην ομάδα της Μαδρίτης.
Έτσι μίλησε σε ισπανικά Μέσα για το αν εκτιμάει περισσότερο τους «μερένχες» με τον Μουρίνιο στον πάγκο, ή τους «μπλαουγκράνα» με τον Γκουαρντιόλα.

«Έχω μεγάλη ιστορία με τη Ρεάλ, καθώς έχω παίξει εκεί για πέντε χρόνια και έχω πανηγυρίσει πολύ τα γκολ που έχω πετύχει εκεί. Αν ήμουν σήμερα, δέκα χρόνια νεώτερος θα έπαιζε εκεί» υποστήριξε ο Βραζιλιάνος.    

Δεν υπάρχουν σχόλια: