Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Πατέρας: «Ουδεμία σχέση»!

Καμία σχέση δεν έχει Νικόλας Πατέρας με την υπόθεση με τις κασέτες όπως, όπως δήλωσε κατά την έξοδο του από το γραφείο του αθλητικού εισαγγελέα Κωνσταντίνου Σιμιτζόγλου, όπου κατέθετε για περίπου μια ώρα.
«Με κάλεσε ο κύριος εισαγγελέας για να με ρωτήσει αν γνωρίζω κάτι σχετικά με τις καταγγελίες. Αυτό που μπορώ να επαναλάβω είναι αυτό που έχω πει με τα δελτία Τύπου τις προηγούμενες ημέρες, πως ουδεμία σχέση έχω με τις κασέτες και για τις υποκλοπές που με κατηγορεί ο κύριος Μπέος. Είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τη νοημοσύνη μας να συζητώ με τον κύριο Μπέο για πράγματα που είναι κατά της ομάδας μου και να τα έχω δεχτεί. Πιστεύω πως η δικαιοσύνη θα λύσει αυτό το θέμα και σύντομα θα έχουμε απαντήσεις. Αυτή η υπόθεση δεν βοηθά το προϊόν του ποδοσφαίρου», τόνισε ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και της Σούπερ Λίγκας.

Παράλληλα επιβεβαίωσε πως άκουσε το περιεχόμενο των κασετών με τον Αλέξη Κούγια. «Ο κ. Κούγιας λέει αλήθεια. Έφερε στο γραφείο μου τις κασέτες και του είπα ότι επειδή εγώ δεν είμαι νομικός ή εισαγγελέας, θα πρέπει να ενεργήσει ο ίδιος. Μου έφερε τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες που βγήκαν και στη δημοσιότητα».
Πριν τον Νικόλα Πατέρα, είχε καταθέσει και ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Βασίλης Τεροβίτσας, και πλέον, ο κ. Σιμιτζόγλου, αναμένεται να καλέσει και άλλους μάρτυρες για την υπόθεση με τις κασέτες ή εάν θεωρήσει ότι τα στοιχεία που έχει συλλέξει είναι επαρκή, θα σχηματίσει δικογραφία και θα αρχίσει την κλήση υπόπτων για την υπόθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: