Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

«Ποιος Άρης;»

Έκπληκτος δήλωσε ο Μπρούνο Ουριμπάρι αναφορικά με τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να είναι στο μεταγραφικό στόχαστρο του Άρη.
«Ποιος Άρης;»
«Γιατί με ρωτάτε για τον Άρη; Ειλικρινά δεν ξέρω τίποτα. Εγώ είμαι στην πατρίδα μου ξεκουράζομαι και κανένας δεν έχει μιλήσει μαζί μου», τόνισε αρχικά ο Αργεντινός.
Ερωτηθείς για το αν θέλει να παραμείνει στον Αστέρα, απάντησε: "Φυσικά και θα ήθελα να μείνω. Έχει ολοκληρωθεί το συμβόλαιό μου αλλά δεν μου έχει πει κανείς τίποτα από την ομάδα. Ελπίζω να μείνει στην Σούπερ Λίγκα".
Ο Ουριμπάρι μένει ελεύθερος από τον Αστέρα και με τα μέχρι στιγμής δεδομένα δύσκολα θα του γίνει πρόταση από τους Αρκάδες. Συνεπώς είναι ελεύθερος να συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα της αρεσκείας του. Ο Άρης και ο Σάκης Τσιώλης δείχνουν να έχουν σε εκτίμηση τον παίκτη, ενώ βρίσκονται σε αναζήτηση αριστερού μπακ που θα πλαισιώσει τον Μίσελ.
Πηγή: arcadia-sports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: