Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Μπλάνκο: «Θα πήγαινα στην Στεάουα»

Θετικά βλέπει το ενδεχόμενο να «μετακομίσει» στην Ρουμανία και την Στεάουα Βουκουρεστίου ο Ίσμαελ Μπλάνκο. Ο «Ζορό» μίλησε στην «Gazeta Sporturilor» για το γεγονός ότι μένει ελεύθερος από την ΑΕΚ, ενώ αποκάλυψε ότι έχει μιλήσει ήδη με τον Ζεράλδο Άλβες, ο οποίος αγωνίζεται στην Στεάουα.

Ο Μπλάνκο τόνισε μεταξύ άλλων: «Με μένα δεν έχει μιλήσει κανένας ακόμη, ούτε μου έχει μεταφέρει ο μάνατζέρ μου κάποια πρόταση από τη Ρουμανία. Όμως θα ήμουν πρόθυμος να αγωνιστώ εκεί, αν παρουσιαζόταν μία καλή πρόταση. Το συμβόλαιό μου με την ΑΕΚ λήγει και μπορώ να υπογράψω όπου θέλω. Στη Στεάουα έχω έναν καλό φίλο, τον Ζεράλντο Άλβες. Μου έχει μιλήσει για τη χώρα. Η τελευταία μας επικοινωνία ήταν πριν ένα μήνα. Επαναλαμβάνω πως δεν θα είχα πρόβλημα να μετακομίσω από την Ελλάδα στη Ρουμανία. Στον τελευταίο αγώνα της ΑΕΚ δεν πήρα μέρος λόγω ενός τραυματισμού, αλλά δεν είναι κάτι σοβαρό. Σύντομα θα είμαι και πάλι στο 100% και αγωνιώ για να δω το συντομότερο δυνατό πού θα αγωνίζομαι του χρόνου».The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: