Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ανακοινώθηκε και επίσημα ο Κανούλας

Λίγο πριν τις 14:30 η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Θανάση Κανούλα από την Αναγέννηση Επανομής. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ο ποδοσφαιριστής που υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα τρία χρόνια, αγωνίζεται ως επιθετικός, έχει γεννηθεί στις 19-02-1992, έχει ύψος 1.90 και είναι 75 κιλά. Είναι διεθνής με την εθνική ομάδα Νέων και την περσινή σεζόν με την φανέλα της Αν. Επανομής  κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Football League 2, έχοντας 19 συμμετοχές και 6 γκολ. Ο Θανάσης Κανούλας θα αγωνίζεται στον ΑΡΗ με το νούμερο 22».

«Χαρούμενος που έρχομαι σε ένα μεγάλο σύλλογο»

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής ο Θανάσης Κανούλας μιλώντας στο www.arisfc.gr σημειώνοντας: « Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στον ΑΡΗ. Είμαι αποφασισμένος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και ξέρω ότι πρέπει να προσπαθήσω πάρα πολύ αφού πλέον είμαι μέλος μίας μεγάλης ομάδας όπως ο ΑΡΗΣ. Ανυπομονώ πραγματικά να ξεκινήσω προετοιμασία με τον ΑΡΗ και ευελπιστώ όλα να πάνε καλά και να δικαιώσω απόλυτα τους ανθρώπους που με επέλεξαν. Θέλω να ευχαριστήσω τόσο τους ανθρώπους της Επανομής, όσο και του ΑΡΗ που με βοήθησαν να κάνω πραγματικότητα το όνειρό μου κι να βρεθώ σε ένα σύλλογο όπως ο ΑΡΗΣ. Πλέον έχω μπροστά μου πολύ δουλειά και εκεί θα επικεντρωθώ».The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: