Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ο Σολτάνι με το στυλό στο χέρι: «Ανυπομονώ να παίξω για τον κόσμο του Άρη»

Ο Καρίμ Σολτάνι είναι με το... στυλό στο χέρι, ετοιμάζεται να βάλει την υπογραφή του στο συμβόλαιο συνεργασίας με τον Άρη και δεν έκρυψε ότι: «Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος. Δεν έχουμε τελειώσει 100%, αλλά αυτό θα γίνει. Ο Άρης είναι ένα πολύ μεγάλο κλαμπ, με φοβερούς οπαδούς και φυσικά θέλω πολύ να αγωνιστώ στην ομάδα. Θα έλεγα ότι όλα έγιναν πολύ γρήγορα, υπό την έννοια ότι ο Άρης εξέφρασε το ενδιαφέρον του, αλλά έντονο ενδιαφέρον είχα κι εγώ. Μιλήσαμε, συμφωνήσαμε και πλέον θα υπογράψουμε», είπε χαρακτηριστικά ο 27χρονος ποδοσφαιριστής μιλώντας στην εφημερίδα «Εξέδρα».

Ο Σολτάνι μίλησε και για το θέμα του Νέρι Καστίγιο: «Σοβαρά, θα συνεχίσει στον Άρη; Είναι εξαιρετικός παίκτης και θα κάνουμε καλό δίδυμο».

Για τον Σάκη Τσιώλη είπε: «Εκανε πολύ καλή δουλειά τόσο στον Ολυμπιακό Βόλου, αλλά και στον Αρη. Η πρώτη ομάδα του είχε μόλις προαχθεί στη μεγάλη κατηγορία και όμως έπαιξε τόσο καλά. Είναι προπονητής που του αρέσει το γρήγορο ποδόσφαιρο, θέλει ποδοσφαιριστές με ταχύτητα και νομίζω ότι εγώ είμαι ένας από αυτούς. Μου αρέσει να αγωνίζομαι σε ομάδες που έχουν επιθετική φιλοσοφία, οπότε αυτή του Αρη μου αρέσει».

Για τις καλές του εμφανίσεις με τον Άρη είπε: «Κάθε παίκτης θέλει να παίζει σε κάποια ευρωπαϊκή διοργάνωση. Δεν πειράζει. Θα φροντίσουμε όλοι εμείς να εξασφαλίσουμε στην ομάδα την παρουσία τους στην Ευρώπη τη μεθεπόμενη αγωνιστική περίοδο. Το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα. Κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να έχει καλή χρονιά, αλλά είναι υποχρεωμένος να δίνει βάση στον στόχο της ομάδας. Δεν υπάρχει το 'εγώ', αλλά η ομάδα. Αυτό που θέλω είναι να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του προπονητή και του κόσμου, κυρίως όμως να πετύχει η ομάδα τους στόχους που θα θέσει».

Για τη θέση που αγωνίζεται τόνισε: «Το θέμα δεν είναι σε ποια θέση θα παίζεις, αλλά πώς θα είσαι ωφέλιμος για την ομάδα. Ο προπονητής έχει άποψη για μένα από τη στιγμή που και οι δύο λειτουργήσουμε στο ίδιο πρωτάθλημα. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να παίξω είτε αριστερά, είτε δεξιά, είτε στη κορυφή ή ακόμη και πίσω από τον σέντερ φορ. Αυτό είναι δουλειά του προπονητή και η δική μου είναι να αποδεικνύω στο χορτάρι τις ικανότητές μου».The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: