Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Θέλει να τα... κατοσταρήσει ο Μπεντ!!

Τα 100 γκολ στην Premier League έχει βάλει ως στόχο για τη νέα σεζόν ο Ντάρεν Μπεντ.

Ο άσος της Άστον Βίλα, ο οποίος έχει αγωνιστεί στη μεγάλη κατηγορία και με τις φανέλες των Σάντερλαντ, Τσάρλτον και Τότεναμ, έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να νικήσει τους αντίπαλους τερματοφύλακες 91 φορές.

«Στοχεύω στα γκολ, σίγουρα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι` αυτό. Θέλω να μπω στην ομάδα των 100 γκολ στην Premier League και τώρα μου λείπουν 9. Αν μπορέσω να πετύχω κάποια στο ξεκίνημα της νέας σεζόν και να φτάσω στον στόχο μου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, τότε θα... βρίσκομαι στο φεγγάρι.

Αν τα καταφέρω μέχρι τα Χριστούγεννα θα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αυτός είναι ο στόχος μου, εκεί επικεντρώνομαι και είμαι αποφασισμένος γι` αυτό», δήλωσε μεταξύ άλλων στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: