Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Οριστική η φυγή Αγουέρο!!

Μόνο για να πάρει τα πράγματα του θα επιστρέψει στο προπονητικό κέντρο της Ατλέτικο Μαδρίτης ο Σέρχιο Αγουέρο, καθώς ο ίδιος αποκάλυψε πως ο ατζέντης του θα έχει διευθετήσει τη μεταγραφή του μέχρι το τέλος του Κόπα Αμέρικα.

Ο επιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης και πρώτος σκόρερ του Κόπα Αμέρικα έως τώρα με 3 τέρματα είναι διακαής πόθος της Ρεάλ Μαδρίτης και φαίνεται πως προς τα εκεί οδεύει...

«Μίλησα με μία ομάδα. Τώρα οι εκπρόσωποί μου διαπραγματεύονται την αποχώρησή μου από την Ατλέτικο. Δεν ξέρω πότε θα είναι οριστική η έξοδός μου, θα ξέρω μετά το τέλος του Copa America» είπε από την Αργεντινή ο μέχρι στιγμής πρώτος σκόρερ του τουρνουά. Σε ερώτηση που δέχθηκε για το πόσο περίεργο θα είναι για έναν Αργεντινό να βλέπει την επόμενη σεζόν ένα clasico με αντιπάλους Μέσι-Κουν Αγουέρο, σκέφτηκε για λίγο και απάντησε: «Ναι, θα είναι περίεργο. Είτε είμαι εγώ, είτε όχι, είναι εξαιρετικό παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: