Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

«Δεν είμαι Θεός για να ξέρω αν θα είμαστε έτοιμοι»!

Ο Λάζλο Μπόλονι απάντησε με αυτόν τον τρόπο στην ερώτηση για το αν ο ΠΑΟΚ θα είναι έτοιμος, όταν πρέπει, ενώ δεν έκρυψε τον προβληματισμό του λέγοντας πως «αν σκεφτώ τι παίκτες έχω και την εμπειρία που έχουν, θέλω περισσότερα πράγματα».
«Δεν είμαι Θεός για να ξέρω αν θα είμαστε έτοιμοι»!
Αναλυτικά:
Τα συμπεράσματά του από τον αγώνα με την ΤΣΣΚΑ Σόφιας:
"Δεν είναι εύκολο να μιλήσω ένα λεπτό μετά το ματς. Αρκετές φορές είμαστε αφελείς. Έχουμε μπάλες για να τελειώσουμε το ματς και μετά βρισκόμαστε με δικά μας λάθη πίσω στο σκορ. Αν σκεφτώ τι παίκτες έχω και την εμπειρία που έχουν, θέλω περισσότερα πράγματα."
Για το αν η ομάδα θα είναι έτοιμη στο πρώτο επίσημο ματς: "Δεν είμαι Θεός για να προβλέψω αν θα είμαστε έτοιμοι, αλλά για αυτό προσπαθούμε."
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: