Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

«Περιμένω να με καλέσει ο Μουρίνιο»

Μόνο την επιστροφή του στην Ρεάλ Μαδρίτης σκέφτεται ο Εμανουέλ Αντεμπαγιόρ, ενώ απέκλεισε το ενδεχόμενο να μεταπηδήσει κάπου αλλού.


«Έμπαινα στο πρώτο αεροπλάνο για το Λος Άντζελες», όπου βρίσκεται η αποστολή της Ρεάλ Μαδρίτης, στο πλαίσιο περιοδείας της ενόψει της νέας σεζόν, δήλωσε στην «As», ο επιθετικός από το Τόγκο και πρόσθεσε:

«Δεν ενδιαφέρομαι να ψάξω για κάποια άλλη μετακίνηση, η οποία δεν είναι η επιστροφή στη Ρεάλ Μαδρίτης Περιμένω για την κλήση του Μουρίνιο και ελπίζω ότι θα έρθει. Εάν ήταν στο χέρι μου, θα έπαιζα τρία ή τέσσερα χρόνια για τη Ρεάλ και στη συνέχεια θα αποχωρούσα με την λευκή φανέλα».
Στο τέλος, τόνισε πως ο Μουρίνιο είναι χωρίς αμφιβολία» ο καλύτερος προπονητής, με τον οποίο έχει συνεργαστεί. «Θα του έλεγα: 'Είμαι εδώ, αν με χρειαστείς'», υπογράμμισε για να καταλήξει: «Μου έδωσε την αυτοπεποίθηση που μου έλειπε, με έκανε να πιστέψω στον εαυτό μου και να απολαύσω ξανά το ποδόσφαιρο».

Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: