Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

«Τιμή μου που θα παίζω στην Αλ Αϊν»!

Την πρώτη του γνωριμία με τη νέα του ομάδα είχε ο Νάτσο Σκόκο που ενσωματώθηκε στην αποστολή της Αλ Αΐν.
«Τιμή μου που θα παίζω στην Αλ Αϊν»!
Ο Αργεντίνος πέταξε στο Μόναχο και από εκεί μετέβη στην Ιταλία όπου θα ξεκινήσει προετοιμασία με την αραβική ομάδα. Στις πρώτες του δηλώσεις ο Σκόκο τόνισε ότι είναι χαρούμενος που θα παίξει στην Αλ Άΐν και μίλησε για μια μεγάλη πρόκληση ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους τους.
«Κάθε παίκτης πριν πάει σε μια ομάδα κάνει την «έρευνα» του για την ιστορία της, την αξία της, τους οπαδούς, τα προπονητικά κέντρα, την πόλη και πολλά άλλα. Το έκανα και εγώ αυτό και σας λέω ότι είναι τιμή μου που θα παίξω στην Αλ Αΐν, ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ της Ασίας.
Ξέρω ότι έχει κατακτήσει το Ασιατικό Τσάμπιονς Λιγκ το 2003 και έχει το ρεκόρ πρωταθλημάτων στην χώρα. Πέρσι ήταν μια δύσκολη σεζόν αλλά φέτος μπορούμε να αντεπιτεθούμε και να φέρουμε τον τίτλο.
Ελπίζω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες του κόσμου που ξέρω ότι είναι μεγάλες. Ανυπομονώ να τους δείξω τον καλύτερο εαυτό που και περιμένω να πετύχω το πρώτο μου γκολ».
Πηγή: aek365

Δεν υπάρχουν σχόλια: