Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Ανανέωσε ο Καπίνο!!

Ανανέωσε ο Καπίνο
Μέχρι το 2016 θα συνεχίσει να αγωνίζεται στον Παναθηναϊκό ο Στέφανος Καπίνο, αφού ο νεαρός τερματοφύλακας υπέγραψε διετή επέκταση του συμβολαίου του. «Ο Παναθηναϊκός είναι η οικογένειά μου», δήλωσε ο ίδιος στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.

Η ανακοίνωση:

Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον Στέφανο Καπίνο για την επέκταση του συμβολαίου του μέχρι τον Ιούνιο του 2016.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο 18χρονος διεθνής τερματοφύλακας δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ:

«Είμαι από 12 χρονών στην Παιανία και αισθάνομαι τον Παναθηναϊκό οικογένειά μου. Η πρόταση ανανέωσης μου έδειξε ότι η ομάδα με εμπιστεύεται και θέλω να ανταποδώσω αυτήν την εμπιστοσύνη με σκληρή δουλειά. Στόχος μου είναι να γίνομαι συνέχεια καλύτερος και να καθιερωθώ στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: