Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Συγγνώμη με αιχμές από Κατσουράνη!!

Συγγνώμη με αιχμές από Κατσουράνη
Την απόλυτη ευθύνη για την ισοπαλία (1-1) του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΣ Γιάννινα στο ΟΑΚΑ ανέλαβε ο Κώστας Κατσουράνης. Με επίσημη δήλωσή του στην ιστοσελίδα του συλλόγου, ζήτησε δημόσια συγγνώμη από παίκτες, κόσμο και διοίκηση αλλά άφησε αιχμές τονίζοντας ότι «ξέρω να διακρίνω τη συμπεριφορά και τις διαθέσεις όλων στο γήπεδο».

Ο Έλληνας μέσος αποβλήθηκε στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου της αναμέτρησης με τον ΠΑΣ, το βράδυ της Παρασκευής για τη δεύτερη αγωνιστική της Σούπερ Λιγκ.

Η αποβολή του ήρθε σαν αποτέλεσμα της αντίδρασής του προς τον ρέφερι, κ. Σιδηρόπουλο.

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Ζητώ συγγνώμη από τη Διοίκηση, τον προπονητή, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο της ομάδας. Υπεύθυνος για την ισοπαλία είμαι εγώ. Δεν επιτρέπεται, με βάση την εμπειρία μου, αλλά και ως αρχηγός της ομάδας, να χάνω την ψυχραιμία μου, αλλά κάποιες φορές αυτό είναι ανθρώπινα δύσκολο. Παίζω 20 χρόνια επαγγελματικά ποδόσφαιρο και είμαι σε θέση να διακρίνω τη συμπεριφορά και τις διαθέσεις όλων στο γήπεδο. Μηδενός εξαιρουμένου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: