Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Μαργαρίτης: «Και τη ψυχή μου για τον ΠΑΟΚ»

Στον «ARENA FM 89,4» μίλησε ο καλαθοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Βαγγέλης Μαργαρίτης, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με τη ΚΑΕ ΠΑΟΚ.
«Τα επόμενα δύο χρόνια θα είμαι στον ΠΑΟΚ.  Είχα μια καλή χρονιά πέρσι, συνεργάστηκα με τη  διοίκηση και τους  προπονητές άψογα. Ο κ.Μαρκόπουος με βοήθησε πολύ για να έχω αυτή την απόδοση,  αλλά και τα προηγούμενα χρόνια δούλευα για να φτάσω εδώ . Βέβαια, ο προπονητής μου σίγουρα με βοήθησε πάρα πολύ ήταν και στα αποδυτήρια οι συμπαίκτες μου που με βοήθησαν. Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα. Πέρσι ήμασταν μια οικογένεια ο ένας βοηθούσε τον άλλον.  Από εδώ και πέρα θα δώσω τη ψυχή μου μέσα στο γήπεδο και για το καλό το δικό μου αλλά και για την ομάδα. Ο ΠΑΟΚ έδειξε τη προηγούμενη χρονιά ότι μπορεί να κάνει πολλά πράγματα ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλύτερα».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: