Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Ντούνης: «Εγώ απλώς βοήθησα»

Απόλυτα ικανοποιημένος από τη νίκη του Πανιώνιου απέναντι στον ΠΑΣ Γιάννινα, που συνδυάστηκε με το δικό του γκολ, δήλωσε ο Μάρκος Ντούνης.

Ντούνης: «Εγώ απλώς βοήθησα»
Κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένος από τη νίκη του Πανιώνιου απέναντι στον ΠΑΣ Γιάννινα είχε ο Μάρκος Ντούνης. Ο μέσος των «κυανέρυθρων» και «χρυσός» σκόρερ της ομάδας του, με δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα, τόνισε πως η νίκη θα βοηθήσει σημαντικά ενόψει της συνέχειας και για ψυχολογικούς λόγους.

Αναλυτικά:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισε η ομάδα μου αλλά και για το δικό μου νικητήριο γκολ. Πιστεύω να κάνουμε μία καινούρια αρχή. Το θέμα δεν είναι ποιος σκοράρει, αλλά να πετύχει η ομάδα τους στόχους που έχει. Σκοπός είναι να πετύχουμε τους στόχους μας και εγώ απλά βοήθησα σήμερα.

Υπήρχε πίεση αλλά κάναμε φανταστικές προπονήσεις όλη την εβδομάδα και αυτό φάνηκε, φτάνοντας τελικά στη νίκη. Έπρεπε να το βγάλουμε και στο αγωνιστικό χώρο και αυτό κάναμε. Θα βοηθήσει ψυχολογικά, είναι η πρώτη εκτός έδρας νίκη και σίγουρα η ψυχολογία μας θα είναι ανεβασμένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: