Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Έτοιμος για τρόπαια ο Ντρογκμπά!!

didierdrogba-650_0
Ο Ντιντιέ Ντρογκμπά μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Τσέλσι και τόνισε χαρακτηριστικά πως επέστρεψε στους “Μπλε” του Λονδίνου προκειμένου να κατακτήσει τίτλους.
Αναλυτικά ο Ντρογκμπά είπε:
«Αισθάνομαι εκπληκτικά που γύρισα στην Τσέλσι. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ξαναδώ τους καλύτερους οπαδούς».
«Όλοι γνωρίζουν πως δεν είμαι εδώ απλά για να χαμογελάω και να ευχαριστώ τους ανθρώπους που με καλωσορίζουν. Θέλω να κατακτήσω τρόπαια. Η ομάδα έχει όλα τα φόντα να το καταφέρει αυτό».
«Ήταν πολύ εύκολο για μένα να επιστρέψω. Έχω τόσες καλές αναμνήσεις από τη θητεία μου στην Τσέλσι και αφού μου δόθηκε η ευκαιρία να γυρίσω το έκανα. Άλλωστε δεν είναι εύκολο να πεις όχι στον Μουρίνιο και στην Τσέλσι».
«Ο Ζοσέ είναι αυτός που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στην Πρέμιερ Λιγκ και μαζί καταφέραμε να κατακτήσουμε πολλούς τίτλους. Η σχέση του, όχι μόνο με μένα, αλλά με όλους τους παίκτες της ομάδας που ήταν εδώ όταν πρωτοξεκινούσαμε στην Τσέλσι ήταν πολύ καλή».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: