Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Ίρβινγκ: «Η κορυφαία μου στιγμή»

Ο Κάιρι Ίρβινγκ τοποθέτησε την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου και του τίτλου του MVP στην κορυφή των επιτευγμάτων του.

Ίρβινγκ: «Η κορυφαία μου στιγμή»
Πανευτυχής για την κατάκτηση του Μουντομπάσκετ, αλλά και την προσωπική του διάκριση με την ανάδειξή του σε MVP δήλωσε ο Κάιρι Ίρβινγκ.

«Είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της ζωής μου. Είναι σπουδαία υπόθεση να παίρνεις έναν τίτλο για τη χώρα σου και το καταφέραμε με όλα αυτά τα παιδιά, με τα οποία θα μας ενώνει για πάντα αυτή η στιγμή και θα είμαστε αδέρφια για πάντα. Πριν από αυτή τη διοργάνωση δεν ήξερα καλά αυτά τα παιδιά. Αυτή η επιτυχία θα μας συνδέει πλέον για πάντα. Από την πλευρά μου προσπάθησα να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα μου, ακόμη και υποστηρίζοντάς τους από τον πάγκο. Θέλω να παίζω με τους καλύτερους και να βελτιώνομαι συνέχεια. Με αυτή την ψυχολογία και με την ίδια αυτοπεποίθηση που έχω πάντα θα πάω τώρα στο Κλίβελαντ για τη νέα σεζόν στο ΝΒΑ», τόνισε ο γκαρντ των Καβαλίερς. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: