Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Γκολάσα: «Νιώθω υπέροχα στον ΠΑΟΚ και ξέχασα την… Ισπανία»

Ο Εγιάλ Γκολάσα, δεν είχε κρύψει το περασμένο καλοκαίρι ότι κάποια στιγμή θα ήθελε να αγωνιστεί σε μια ομάδα του ισπανικού πρωταθλήματος. Πλέον αυτή η σκέψη δεν υπάρχει στο μυαλό του καθώς όπως δήλωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του, η αγάπη του κόσμου και οι συνθήκες εργασίας στον ΠΑΟΚ τον έχουν κάνει να ξεχάσει την προοπτική να παίξει στην Ισπανία:

Αναλυτικά όσα είπε:

«Θα σας πω απλά ότι στον ΠΑΟΚ νιώθω σαν στο σπίτι μου. Όλα είναι υπέροχα εδώ. Έχω υπογράψει συμβόλαιο τριών ετών με τον ΠΑΟΚ, κάποια στιγμή είχα την σκέψη να παίξω στην Ισπανία αλλά πλέον αυτό δεν περνά καν στο μυαλό μου αφού είμαι χαρούμενος στην Θεσσαλονίκη και στον ΠΑΟΚ. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να καταξιωθώ με την φανέλα του ΠΑΟΚ και για αυτό δουλεύω σκληρά».

Ο Ισραηλινός ρωτήθηκε και για την αγωνιστική του κατάσταση: «Ένας τραυματισμός με άφησε πίσω αλλά πλέον έχω επανέλθει. Αν πετύχει η ομάδα τους στόχους της, θα έχω πετύχει και εγώ. Επομένως κάνω τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει και το σημαντικό είναι ότι τους διεκδικούμε αυτή τη στιγμή και τους τρεις».

Ο Εγιάλ δεν παρέλειψε να μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για μια ακόμη φορά για τον κόσμο της ομάδας: «Είναι πιο φανατικοί από αυτούς στο Ισραήλ. Πριν από μερικές μέρες παίξαμε απέναντι στην Φιορεντίνα και ο κόσμος ήταν συγκλονιστικός».

Τέλος ξεκαθάρισε ότι δεν έχει πέσει θύμα ρατσισμού επειδή είναι Εβραίος: «Ποτέ δεν έχει συμβεί. Αντίθετα, νιώθω κάθε στιγμή την αγάπη του κόσμου όπου βρεθώ. Είναι καταπληκτικοί και όλοι με υποδέχονται πολύ ωραία. Νιώθω άνετα και εγώ και η οικογένειά μου».
*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: