Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

«Εμπιστοσύνη και στήριξη στον Άγγελο»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Γιάννης Δαμανάκης και εξέφρασε μεταξύ άλλων τον θαυμασμό του και την πίστη του προς τον Άγγελο Αναστασιάδη.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για τα 10.000 χιλιόμετρα σε 40 λεπτά που κάνει καθημερινά:
« Είναι τρόπος ζωής και συνεχίζεται. Το τρέξιμο είναι κάτι ευχάριστο και όμορφο».
Για την μέρα του:
«Τρώω το πρωινό, πάω στο χωράφι μου και περνάω όλη την μέρα έξω. Μόλις τελειώσω τη δουλειά μου κάνω κάθε μέρα τα 10.000 εκτός Κυριακής. Τρώω κατά τις 18:30 – 19:00, μια φορά τη μέρα. Προσέχω φυσικά τα κιλά μου. Μια φορά σταμάτησα να γυμνάζομαι και είχα θέμα την καρδιά μου. Δεν ασχολούμαι και δεν πάω στα γήπεδα καθόλου αλλά κάνω την γυμναστική μου. Τα Χανιά είναι το μόνο υποανάπτυκτο μέρος όσον αφορά το ποδόσφαιρο. Φυσικά και δεν καπνίζω, ούτε πίνω αλλά κάνω και το δικό μου κρασί. Ήρθε εδώ ο Αναστασιάδης, δοκίμασε και ξέρει. Εγώ γεννήθηκα στα Χανιά αλλά γαλουχήθηκα στην Θεσσαλονίκη».
Για το Εργοτέλης – ΠΑΟΚ:
«Θα κερδίσει ο ΠΑΟΚ, δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει. Έχει αρχηγό τον Άγγελο και τον πιστεύω. Έχουμε τα ίδια πιστεύω και παίξαμε μαζί μπάλα».
Για την παρουσία του Αναστασιάδη στον ΠΑΟΚ:
«Του Άγγελου του έχω εμπιστοσύνη γιατί είναι δουλευταράς. Πρέπει να κάνει υπομονή και ο κόσμος. Να μην γίνεται χαμός με την πρώτη γκέλα. Ο ΠΑΟΚ όποτε χάνει τίτλους τους χάνει από μικρές ομάδες».
Για τον Άγγελο Αναστασιάδη:
«Ο Άγγελος έκανε μια μεγάλη θητεία στον ΠΑΟΚ και στον Παναθηναϊκό. Σε αυτή τη θητεία στον ΠΑΟΚ πέρασαν οι καλύτεροι προπονητές από τα Ελληνικά γήπεδα. Ο Άγγελος έχει πάρει τέτοια μνήματα και είναι άξιος να κάνει μια ομάδα όπως θέλει. Είναι πάρα πολύ καλός προπονητής και πρέπει απλώς να τον στηρίξει ο κόσμος σε κάποια δύσκολη στιγμή».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: