Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Αμπιντάλ: «Δεν αποσύρομαι. Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό»

Τέλος στη φημολογία ότι αποσύρεται για να επιστρέψει στην Μπαρτσελόνα έβαλε ο ίδιος ο Ερίκ Αμπιντάλ. Κατά την άφιξή του στη Βαρκελώνη, ο Γάλλος αμυντικός ξεκαθάρισε ότι δεν φεύγει από τον Ολυμπιακό.

Αμπιντάλ: «Δεν αποσύρομαι. Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό»
Όχι μόνο δεν αποσύρεται -για να επιστρέψει στην Μπαρτσελόνα- αλλά ο Ερίκ Αμπιντάλ εμφανίστηκε κι ενοχλημένος από τη σχετική φημολογία.

Κατά την άφιξή του στη Βαρκελώνη (στην οποία πέταξε μαζί με την αποστολή του μπασκετικού Παναθηναϊκού) ο Γάλλος επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ του sport-fm.gr, σύμφωνα με το οποίο ο λόγος που επέστρεψε στην πόλη δεν ήταν επειδή συμφώνησε ν’ αναλάβει πόστο στους «μπλαουγκράνα».

Στο πρέσινγκ που δέχθηκε λοιπόν από τους εκπροσώπους του Τύπου ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος...

-Δεν αποσύρεσαι ακόμη;
«Όχι, έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό»

-Εχεις συμφωνήσει με τη Μπαρτσελόνα;
«Ούτε αυτό, όχι».

-Σε έχει ενοχλήσει αυτό το θέμα;
«Ναι, πολύ»

-Θέλεις να ολοκληρώσεις το συμβόλαιό σου με τον Ολυμπιακό;
«Φυσικά»

-Μέχρι το τέλος της περιόδου;
«Εχω συμβόλαιο μέχρι τον Ιούνιο»

-Τι θα κάνεις μετά; Θα συνεχίσεις να παίζεις;
«Δεν ξέρω»

-Οι οπαδοί της Μπαρτσελόνα ανησυχούν. Δεν σου αρέσει εδώ;
«Εχω σπίτι εδώ. Εκεί πάω τώρα. Μου αρέσει πολύ η Βαρκελώνη»



inner

*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: