Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

«Δε με πλησίασε κανείς από τον ΠΑΟΚ»

Ο βουλευτής Χαλκιδικής, Γιάννης Δριβελέγκας, μίλησε στον Arena FM 89,4 για το θέμα της ρύθμισης των χρεών του ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Είμαι χρόνια βουλευτής και λέω πάντα την αλήθεια. Ποτέ δεν έχω πει κάτι που δεν το ξέρω. Προσπαθούμε κάτι και μόνο όταν το πετύχουμε το αναφέρουμε. Από την αρχή είχα πει πόσο δύσκολο ήταν το θέμα του ΠΑΟΚ. Έχω ασχοληθεί πολύ με το θέμα αλλά δεν έχω όλα τα δεδομένα. Που είναι οι οφειλές αυτές; Είναι σε τράπεζες; Είναι στο ίδιο ΑΦΜ;  Το παράπονο μου είναι πως έχω ασχοληθεί πολύ αλλά ουδέποτε κάποιος από την διοίκηση του ΠΑΟΚ δεν με πήρε τηλέφωνο για να μου δώσει κάποια στοιχεία. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο, μέσα από η λογική να βοηθηθούν οι επιχειρήσεις όπως ο ΠΑΟΚ και να βοηθηθεί και το κράτος. Αν ενδιαφέρονται από τον ΠΑΟΚ θα περίμενα μια επαφή και μία ενημέρωση. Από την Άνοιξη μέχρι και τώρα δεν έχω ούτε μια επικοινωνία, απλά για να με ενημερώσουν. Είναι πολύ εύκολο να με βρουν και το κινητό μου το απαντώ αμέσως. Υπάρχει διάθεση από την κοινοβουλευτική μας ομάδα να βοηθήσουμε και να βρούμε τον τρόπο. Δεν έχουμε όμως κάποια συγκεκριμένα στοιχεία. Εγώ αυτό που γνωρίζω είναι πως μπορούμε να βοηθήσουμε αρκεί και να έχουμε κάποια συγκεκριμένα στοιχεία. Έχω τη δυνατότητα να βοηθήσω σε όποιο βαθμό μου αναλογεί».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: