Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

«Τα παιδιά μου είναι Άρης»!

Ο Φρανσίσκο Χαβίτο μιλάει στην εφημερίδα «Arena Press» για το πέρασμά του από τον Άρη και τα όσα θυμάται…
Του Μιχάλη Σαρόπουλου
Ένα από τα αγαπημένα παιδιά της «κιτρινόμαυρης» κερκίδας των τελευταίων ετών μιλά για την πρόταση του Άρη, το αξέχαστο γκολ κόντρα στην Ατλέτικο αλλά και την «τρέλα» των φιλάθλων που του έχει μείνει αξέχαστη.
Ήρθε στην Ελλάδα για λογαριασμό του Άρη προερχόμενος από τα τμήματα υποδομής της Μπαρτσελόνα και σύντομα «κέρδισε» τον κόσμο των «κιτρινόμαυρων» με την απαράμιλλη εργατικότητα και τον ήρεμο χαρακτήρα του.
Μιλώντας του για τον Άρη δεν μπορείς να μην διακρίνεις την αλλαγή της διάθεσής του, ενώ ο τρόπος που αναφέρεται στους «κιτρινόμαυρους» καταδεικνύει το μεγάλο σεβασμό, το ενδιαφέρον αλλά και την αγάπη που έχει για την ομάδα, με την οποία κατέθεσε τα διαπιστευτήριά του στον ελληνικό χώρο.
-Παρακολουθείς τον Άρη την φετινή χρόνια;
«Η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολο να μαθαίνω όλα τα νέα διότι είναι στην συνδρομητική τηλεόραση, όμως έχω καλούς φίλους και συμπαίκτες στην Κέρκυρα, όπως ο Στέλιος Μαραγκός, που με ενημερώνουν συνεχώς για τις εξελίξεις στην ομάδα του Άρη».
-Είχες ποτέ πρόταση να επιστρέψεις στον Άρη και τι πιθανότητα υπήρχε να επιστρέψεις;
«Τα τελευταία χρόνια πολλοί λένε ότι έχουν επικοινωνήσει μαζί μου, όμως ποτέ δεν είχα προσωπικά καμία πρόταση ώστε να επιστρέψω. Σίγουρα αν ήταν τα δεδομένα διαφορετικά και με προσέγγιζαν με σοβαρότητα, μπορώ να πω ότι θα το σκεφτόμουν αρκετά, ο Άρης είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μου».
-Πως είναι η κατάσταση στην Κέρκυρα;
«Οι άνθρωποι μας έχουν «αγκαλιάσει», τόσο εμένα όσο και την οικογένειά μου. Θεωρώ πως είναι ένα καλό περιβάλλον για να μεγαλώσουν τα παιδιά, που παρόλο που υποστηρίζουν όποια ομάδα κι αν αγωνίζομαι δεν σταματούν να λένε ότι αγαπούν τον Άρη».
Ο 31χρονος μέσος αναρωτήθηκε πως ενώ οι «κιτρινόμαυροι» κέρδισαν τόσα χρήματα από τις ευρωπαϊκές αναμετρήσεις οι οφειλές στους παίκτες του Άρη ήταν τόσο υψηλές.
-Τι είχε γίνει και αποφάσισες να φύγεις στον Ολυμπιακό;
«Δεν μπορώ να καταλάβω πως ενώ αγωνιστήκαμε για την ομάδα, κάναμε νίκες κόντρα σε Ατλέτικο, Σαραγόσα, κερδίσαμε προκρίσεις και βοηθήσαμε τον Άρη να κερδίσει λεφτά, τελικά έφτασαν να μας χρωστάνε χρήματα, που πήγαιναν όλα αυτά τα λεφτά; Ακόμη και έτσι, όμως, όταν έφυγα δεν κράτησα κακία στον Άρη, ο κόσμος με είχε αγκαλιάσει τόσο που δεν θα μπορούσα να μην το εκτιμήσω».
Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε και στις μνήμες του από τον Άρη αλλά και στα γκολ που του έχουν «μείνει» από τους «κιτρινόμαυρους».
-Ποιά είναι τα γκολ που σου έχουν μείνει αξέχαστα;
«Δεν μπορώ να ξεχάσω το γκολ με την Ατλέτικο Μαδρίτης στη Θεσσαλονίκη. Ο Ρουίς πήρε την κεφαλιά, εγώ πήρα την μπάλα με το στήθος και θυμάμαι να σουτάρω, το επόμενο που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο κόσμος του Άρη να ουρλιάζει «γκολ». Αυτό το συναίσθημα δεν ξεχνιέται. Σημαντικό γκολ ήταν και αυτό κόντρα στη Σαραγόσα, ήταν ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος, όμως καταφέραμε και τον αποκλείσαμε. Τέλος, ένα ακόμη γκολ που θα μου μείνει αξέχαστο ήταν αυτό με τον ΠΑΟΚ, η μπάλα έφυγε από τα χέρια του τερματοφύλακα και εγώ την έσπρωξα στα δίχτυα. Ήξερα ότι έκανα τους φιλάθλους μας πολύ χαρούμενους με αυτόν τον τρόπο».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: