Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Ο Ροζίτσκι θέλει Άρσεναλ!!

O Τόμας Ροζίτσκι βαθμολογήθηκε με 7 από την Mirror για την εμφάνισή του κόντρα στην ΚΠΡ και ενώ τόνισε ξανά πως θέλει να μείνει στην Άρσεναλ.
Σούπερ ματς από τον Τσέχο κόντρα στην ΚΠΡ και όπως σας γράψαμε πιο πριν τα πράγματα δυσκολεύουν και άλλο ως προς την υπόθεσή του με τον Ολυμπιακό. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως οι ερυθρόλευκοι θα τα παρατήσουν για τον 34χρονο διεθνή μεσοεπιθετικό. Ο Τόμας Ροζίτσκι πάντως απέσπασε πολύ καλές βαθμολογίες, όπως το επτάρι από την Mirror και ενώ έδειξε εκ νέου το πόσο επιζητά να μείνει στην Άρσεναλ. «Έπαιξα ξανά βασικός μετά από καιρό. Ήθελα να δείξω στον τεχνικό μου ότι μπορεί να ποντάρει πιο πολύ πάνω μου. Για τον οποιονδήποτε παίκτη είναι δύσκολο να μην αγωνίζεται και μετά να καλείται να παίξει ξαφνικά. Όμως εγώ έχω δουλέψει σκληρά στις προπονήσεις, προκειμένου να είμαι συνέχεια έτοιμος», σχολίασε μεταξύ άλλων.
*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: