Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

«Να πάρω τίτλο με τον ΠΑΟΚ»

Ο Ρόμπερτ Μακ θέλει να πανηγυρίσει τίτλο με την ομάδα του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με τις δηλώσεις που πραγματοποίησε στα Μέσα της χώρας του, ενώ μίλησε και για τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρεί.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Το δεύτερο μισό της χρονιάς ήταν το καλύτερο της καριέρας μου. Το πιο σημαντικό είναι ότι παίζω στον ΠΑΟΚ, έχω αρκετό χρόνο συμμετοχής και έχω πετύχει και γκολ. Τα πράγματα στην Εθνική ομάδα είναι φανταστικά και είμαστε μπροστά σε μία μεγάλη πρόκληση. Δε θα ξεχάσω ποτέ το παιχνίδι με την Ουκρανία, το οποίο κερδίσαμε εξαιτίας του γκολ που πέτυχα», ανέφερε αρχικά ο Μακ για να συνεχίσει: «Είμαι στενοχωρημένος για τον τραυματισμό μου, τώρα νιώθω καλά, προπονούμαι και είμαι σε συνεννόηση με τον προπονητή μου. Έχω βρει και έναν ιδιωτικό φυσιοθεραπευτή, με τον οποίο θα δουλέψω στο κενό που έχουμε. Θα γυρίσω πίσω το ίδιο δυνατός», είπε.Οσο για το πώς θα περάσει τις φετινές γιορτές, ο Σλοβάκος, είπε: «Τα Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά, για πρώτη φορά θα είμαστε μαζί με το γιο μας. Στην Ελλάδα θα υπάρξει αγωνιστική, οπότε το Σάββατο στις 27 θα πρέπει να είμαι Θεσσαλονίκη γιατί έχουμε προπόνηση. Πρώτα από όλα το 2015 θέλω να έχω υγεία και πιστεύω ότι μπορώ να πανηγυρίσω κάποιον τίτλο με τον ΠΑΟΚ».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: