Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Εξαντλημένος μετά το Μουντιάλ ο Μερτεσάκερ!!

Πνευματικά κενός και σωματικά εξαντλημένος ήταν ο Περ Μερτεσάκερ μετά το Μουντιάλ της Βραζιλίας, με τον Γερμανό αμυντικό να παραδέχεται ότι επηρεάστηκε πολύ από την παρουσία του στην πρόσφατη μεγάλη διοργάνωση και για τον λόγο αυτό δεν μπορούσε να πιάσει υψηλά επίπεδα απόδοσης στο πρώτο μισό της Πρέμιερ Λιγκ.
Ο υψηλόσωμος στόπερ της Άρσεναλ βοήθησε τα «πάντσερ» να φτάσουν μέχρι και την κατάκτηση του τροπαίου, το καλοκαίρι του 2014, όμως, οι μέρες και οι... μήνες που ακολούθησαν, ήταν πολύ κακοί για τον ίδιο.
«Μου έμεινε... τραύμα μετά το Μουντιάλ και δεν μπορούσα να παίξω. Για μισό χρόνο δεν ήμουν αυτός που θα μπορούσα να είμαι και δεν βοηθούσα την ομάδα μου. Δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου ότι μόλις είχαμε πάρει το Μουντιάλ κι έπρεπε να αποβάλλω αυτή τη σκέψη για να μπορώ να συνεχίσω και να δουλέψω. Δεν ήξερα πως να το χειριστώ» ήταν τα ειλικρινή λόγια του Μερτεσάκερ. 
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: