Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Ένα βιβλίο για τον Ντράζεν…!!

Το βιβλίο που είναι αφιερωμένο στον Ντράζεν Πέτροβιτς, με τίτλο «Years of the Dragon» θα κυκλοφορήσει στην Κροατία και στις υπόλοιπες χώρες της πρώην ενωμένης Γιουγκουσλαβίας την Τετάρτη 3 Ιουνίου.
Πέραν των δεκάδων συνεντεύξεων με άτομα τα οποία γνώριζαν πολύ καλά τον «Μότσαρτ» υπάρχει και ένα υποκεφάλαιο αφιερωμένο στον Παναθηναϊκό και το προσύμφωνο που είχε υπογράψει με το «τριφύλλι». Επί του θέματος υπάρχει η διήγηση του πρώην Γενικού Διευθυντή της «πράσινης» ΚΑΕ, Τάσου Στεφάνου, που αναφέρει:
«Δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Χτύπησε στις 7:15 το τηλέφωνο μου και είναι ο κ. Παύλος.
– «Τον χάσαμε Τάσο» μου λέει, δεν κατάλαβα τι εννοούσε.
– «Μα του λέω, ποιον χάσαμε» και μου απαντά: «Τον Ντράζεν»
– «Μα μου έχεις πει ότι έχουμε τόσο προφορική συμφωνία μαζί του, όσο και ένα γραπτό προσύμφωνο το οποίο έχεις στη τσέπη σου;»
– «Τράκαρε με το αυτοκίνητο σήμερα το πρωί και σκοτώθηκε» μου απάντησε.
Κοκάλωσα. Δεν ήξερα τι να πω. Ο πρόεδρος έκλαιγε επί  δεκαπέντε λεπτά».
*Πηγή: superbasket.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: