Υποψήφια για το χρυσό βραβείο marketing της Ευρωλίγκας για
τρίτη συνεχόμενη χρονιά είναι η ΚΑΕ Ολυμπιακός, όπως ανακοινώθηκε από τη
διοργανώτρια αρχή. Άλμπα και Βαλένθια οι άλλες διεκδικήτριες.
Άλλη μία διάκριση για το τμήμα marketing της ΚΑΕ Ολυμπιακός,
καθώς για τρίτη συνεχόμενη χρονιά βρίσκεται ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες
ομάδες της Ευρώπης για το χρυσό βραβείο σε αυτόν τον τομέα. Μαζί με
τους «ερυθρόλευκους», την πρωτιά θα διεκδικήσουν οι Άλμπα Βερολίνου και
Βαλένθια. Ο Ολυμπιακός εκτός όλων των άλλων, διακρίθηκε για την ψηφιακή
και οπτικοακουστική στρατηγική του και το πρότζεκτ του Ολυμπιακός TV,
του επίσημου καναλιού της ομάδας στο youtube.com.
Στην τελική εξάδα της ψηφοφορίας μετείχαν, επίσης, οι Ερυθρός Αστέρας, Παναθηναϊκός και Ζαλγκίρις Κάουνας.
Ο νικητής του χρυσού βραβείου Μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας θα
ανακοινωθεί την Πέμπτη 9 Ιουλίου στο πλαίσιο της κλήρωσης της κανονικής
περιόδου της διοργάνωσης.
*Πηγή: sport-fm.gr*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου