Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Γκατούζο: «Θέλω οι παίκτες μου να τρώνε γρασίδι»!!

Τον τρόπο με τον οποίο θέλει να αγωνίζονται οι παίκτες του εξήγησε ο Τζενάρο Γκατούζο κατά την παρουσίασή του από τη διοίκηση της Πίζας.

Γκατούζο: «Θέλω οι παίκτες μου να τρώνε γρασίδι»!
Παίκτες-μαχητές θέλει να έχει ο Τζενάρο Γκατούζο, όπως δήλωσε κατά την παρουσίασή του από τη διοίκηση της Πίζας, μπροστά σε 200 οπαδούς της νέας του ομάδας.

«Έχω την επιθυμία να τα πάω καλά, υπόσχομαι πως από την ομάδα μου δεν θα λείπει η αποφασιστικότητα, στο γήπεδο θα υπάρχουν 11 παίκτες πάντα έτοιμοι να τρώνε το γρασίδι», ανέφερε αρχικά ο Ιταλός τεχνικός, ο οποίος επιστρέφει στους πάγκους μετά τη θητεία του στην Ελλάδα και τον ΟΦΗ:

«Ο πρόεδρος, Φαμπρίτσιο Λουκέζι, διάλεξε εμένα και αυτό με γεμίζει με υπερηφάνεια. Θέλω να τα πάω καλά και είμαι χαρούμενος που βλέπω όλο αυτόν τον ενθουσιασμό.

Τον έχουμε ανάγκη και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα. Είχαν έρθει προτάσεις από το εξωτερικό αλλά ανέλαβα μία υποχρέωση και πρέπει να προχωρήσουμε
». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: