Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ζιντάν: «Δεν είμαι έτοιμος προπονητής»


Ζιντάν: «Δεν είμαι έτοιμος προπονητής»

Τέλος στα σενάρια που τον θέλουν να αντικαθιστά άμεσα τον Ράφα Μπενίτεθ στον πάγκο της Ρεάλ Μαδρίτης μετά το 4-0 από την Μπαρτελόνα έβαλε με δηλώσεις του ο Ζινεντίν Ζιντάν.

Κεντρικό πρόσωπο της ημέρας είναι στη Μαδρίτη ο Ζινεντίν Ζιντάν μετά το διασυρμό της Ρεάλ από την Μπαρτσελόνα, καθώς ο Γάλλος θεωρείται το πρώτο φαβορί για τον αντικαταστάτη του Ράφα Μπενίτεθ που αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν.

Ο Γάλλος που είναι προπονητής της Καστίγια μίλησε σήμερα στους εκπροσώπους του Τύπου μετά το ματς των πιτσιρικάδων κόντρα στην Μπαρακάλντο και ξεκαθάρισε ότι δεν είναι ακόμα έτοιμος κόουτς και ότι δεν βιάζεται να προχωρήσει.

«Είμαι προπονητής της Καστίγια. Ο Μπενίτεθ είναι στην πρώτη ομάδα και τα πράγματα είναι έτσι. Είμαι χαρούμενος με το σημερινό αποτέλεσμα της Καστίγια. Την περσινή χρονιά είχα την αίσθηση ότι κάτι έλειπε. Είμαι πεισματάρης και πρέπει ο στόχος να επιτυγχάνεται.

Είμαι πολλά, αλλά όχι έτοιμος προπονητής. Δεν εκβιάζω τα πράγματα. Είμαι στην Καστίγια και συνεχίζουμε».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: