Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Μπέιλ: «Από μικρός ονειρευόμουν την κορυφή. Είμαι στη Ρεάλ»


Μπέιλ: «Από μικρός ονειρευόμουν την κορυφή. Είμαι στη Ρεάλ»

Χαρούμενος που βρίσκεται στη Ρεάλ Μαδρίτης εμφανίστηκε ο Γκάρεθ Μπέιλ, μιλώντας στο βρετανικό δίκτυο BBC για την παρουσία του στη «βασίλισσα της Ευρώπης».

Παιδικό όνειρο του Γκάρεθ Μπέιλ ήταν η παρουσία του στη Ρεάλ Μαδρίτης και τελικά τα κατάφερε. Ο Ουαλός μεσοεπιθετικός ανήκει από το 2013 στο δυναμικό των «μερένχες» και είναι πολύ χαρούμενος για αυτό.

«Το σχέδιό μου όταν ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο ήταν να φτάσω στην κορυφή του κόσμου και η Ρεάλ Μαδρίτης είναι στην κορυφή», ανέφερε αρχικά ο διεθνής άσος και πρόσθεσε: «Τώρα είμαι στη Ρεάλ Μαδρίτης, θέλω να κερδίσω πολλά τρόπαια και τίτλους, και για αυτό δίνω τον καλύτερό μου εαυτό».

Καταλήγοντας, ο Μπέιλ δεν θέλησε να σχολιάσει το ενδεχόμενο να επιστρέψει κάποια στιγμή στο αγγλικό πρωτάθλημα: «Δεν θα ήθελα ποτέ να πω ότι δεν θα επιστρέψω στην Αγγλία, αφού κανείς δεν ξέρει τι επιφυλάσσει για εκείνον το μέλλον. Όμως απολαμβάνω το χρόνο στη Ρεάλ Μαδρίτης και είμαι πολύ χαρούμενος εδώ».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: