Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Μακ: «Δουλεύουμε για να νικήσουμε τον Ολυμπιακό»

Σε σωστό δρόμο βρίσκεται ο ΠΑΟΚ, ο οποίος επιθυμεί να πάρει τα κεκτημένα από τον Ολυμπιακό, όπως δήλωσε ο Ρόμπερτ Μακ. Τι είπε για το μέλλον του στον «Δικέφαλο του Βορρά» ο Σλοβάκος φορ.

Μακ: «Δουλεύουμε για να νικήσουμε τον Ολυμπιακό»
Σε σωστό δρόμο βρίσκεται ο ΠΑΟΚ, ο οποίος επιθυμεί να πάρει τα κεκτημένα από τον Ολυμπιακό, όπως δήλωσε ο Ρόμπερτ Μακ. Τι είπε για το μέλλον του στον «Δικέφαλο του Βορρά» ο Σλοβάκος φορ.

Αναλυτικά όσα δήλωσε o διεθνής άσος στην Real News

Για το συμβόλαιό του: «Δεν έχω ασχοληθεί, δεν έχω μιλήσει, δεν έχω σκεφτεί κάτι για το συμβόλαιό μου. Στο ποδόσφαιρο όλα συμβαίνουν γρήγορα και δεν ξέρεις ποτέ τι θα σου ξημερώσει. Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ για φέτος και την επόμενη χρονιά. Αυτά... Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Δεν με απασχολεί αυτή τη στιγμή τίποτα άλλο από το να είμαι καλά και να δίνω τα πάντα στο γήπεδο για την ομάδα μου».

Για το ενδιαφέρον από το εξωτερικό: «Δεν το βλέπω έτσι, δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τον ΠΑΟΚ για την εξέλιξή μου. Είναι δεδομένο ότι όταν πηγαίνεις καλά με την ομάδα σου στο Europa League, όταν προκρίνεσαι στην τελική φάση του Euro, αυτόματα σε παρακολουθούν πολλοί. Είμαι τυχερός που στα 24 μου χρόνια θα παίξω, αν όλα πάνε καλά, σε ένα Euro με την Σλοβακία. Με ρώτησαν στην πατρίδα μου για το τι θέλω να κάνω στην καριέρα μου και σας λέω ακριβώς αυτά που είπα και σε εκείνους. Αυτή τη στιγμή είμαι στον ΠΑΟΚ και δίνω όλες μου τις δυνάμεις για αυτή την ομάδα, δεν με απασχολεί κάτι άλλο».

Για τις πιθανότητες του ΠΑΟΚ να κατακτήσει την εγχώρια κορυφή: «Αν θες να νικήσεις τον Ολυμπιακό όχι σε ένα ματς αλλά σε ένα πρωτάθλημα, πρέπει να προετοιμαστείς σκληρά, να δουλέψεις για καιρό, οργανωμένα, με τους κατάλληλους ανθρώπους και το σωστό πλάνο. Νομίζω ότι αυτό γίνεται στον ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: