Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Κoriopolis και στην Αίγυπτο!!


Κoriopolis και στην Αίγυπτο!

Καταγγελίες από τον πρόεδρο της Ζάμαλεκ. «Έχω ντοκουμέντα, έχω κασέτες», τόνισε –μεταξύ άλλων- στο μεγαλύτερο σκάνδαλο στο αιγυπτιακό ποδόσφαιρο όπως είπε.

Μπροστά στο μεγαλύτερο σκάνδαλο διαφθοράς το αιγυπτιακό ποδόσφαιρο. Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει ο πρόεδρος της Ζάμαλεκ. Ο Μορτάντα Μανσούρ χθες αποφάσισε την αποχώρηση της ομάδας από το πρωτάθλημα και σήμερα κατέθεσε μήνυση κατά του επικεφαλής της διαιτητικής Αρχής στη χώρα.

«Έχω ντοκουμέντα. Έχω ηχογραφήσεις που αποδεικνύουν τα πάντα. Μια εταιρεία έχει δώσει ένα εκατομμύριο ήδη και έχει προσφέρει άλλο ένα στο μεγαλύτερο σκάνδαλο διαφθοράς στο αιγυπτιακό ποδόσφαιρο. Δεν πρόκειται να παραδοθούμε στις ορέξεις τους και να τα παρατήσουμε. Εάν μέχρι τη Κυριακή θα αποκαλύψω στον Τύπο όλα τα στοιχεία τα οποία έχω. Τα πάντα. Ονόματα», ανέφερε και πρόσθεσε: «Εμείς δεν θα παίξουμε εάν η ομοσπονδία δεν καθαιρέσει τον Βαζίκ (επικεφαλής διαιτησίας) και όλα τα μέλη της».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: