Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Περέιρα: «Προκάλεσα επειδή έκανα τη δουλειά μου;»


Περέιρα: «Προκάλεσα επειδή έκανα τη δουλειά μου;»

Για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο την περασμένη σεζόν μίλησε σε πορτογαλικό μέσο ο Βίτορ Περέιρα.

Για όσα έγιναν πέρυσι στο ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο μίλησε σε πορτογαλικό μέσο ο Βίτορ Περέιρα, αναφέροντας πως δεν ήθελε να προκαλέσει, απλά προσπάθησε να κάνει τη δουλειά του.

Αναλυτικά:

«Είναι η στιγμή που μπαίνεις στο γήπεδο και δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Τσέκαρα το γήπεδο και τον αγωνιστικό χώρο. Είδα όλους τους χώρους, τις θέσεις και το πως θα ήθελα η ομάδα μου να παίξει. Μέτρησα τα βήματα πίσω από τις γραμμές. Ήθελα να δω τι βάθος έχει το γήπεδο και επίσης το τέρμα για το πως θα κινείται και θα πέφτει ο γκολκίπερ μας.

Είμαι λάθος δηλαδή; Δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου; Προκάλεσα επειδή έκανα την δουλειά μου; Αυτό που έγινε ήταν να μπει στο γήπεδο ένας άνθρωπος με καλυμμένο το πρόσωπό του και νόμιζε πως θα έφευγα επειδή θα φοβόμουν. Έκανε όμως λάθος. Δεν αξίζει ειλικρινά να τα θυμάμαι πάλι και να τα λέω», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: