Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Διαμαντίδης: «Έχω πάρει την απόφασή μου»


Διαμαντίδης: «Έχω πάρει την απόφασή μου»

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης επανέλαβε την οριστική και αμετάκλητη απόφασή του να σταματήσει το μπάσκετ στο τέλος της σεζόν.

Μπορεί... όλοι να τον πιέζουν, αλλά ο Δημήτρης Διαμαντίδης δεν αλλάζει απόφαση.

Στο περιθώριο της βράβευσής του από τον ΠΣΑΤ, ο μεγάλος αρχηγός του Παναθηναϊκού δήλωσε ευλογημένος για όσα έχει ζήσει στα παρκέ και επανέλαβε πως το καλοκαίρι σταματά οριστικά και αμετάκλητα το μπάσκετ.

«Ευχαριστώ τον ΠΣΑΤ για το βραβείο. Να ευχηθώ σε όλους καλές γιορτές, υγεία. Έχω πάρει την απόφασή μου, είναι η τελευταία μου χρονιά. Νιώθω ευλογημένος, δόξα τω Θεώ, για όσες απίστευτες στιγμές έχω ζήσει. Έχω ακόμα να παίξω λίγους μήνες, θέλω να ευχαριστηθώ το υπόλοιπο της σεζόν, να είμαι υγιής και στη συνέχεια να αφοσιωθώ στην οικογένεια και τα παιδάκια μου», είπε χαρακτηριστικά ο 3D.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: