Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Πλατινί: «Έχω φάει κλωτσιά στα δόντια»


Πλατινί: «Έχω φάει κλωτσιά στα δόντια»

Ο Μισέλ Πλατινί μιλάει για την τιμωρία του.

Μία ημέρα μετά την ανακοίνωση του οκταετούς αποκλεισμού του από το ποδόσφαιρο, ο Μισέλ Πλατινί μίλησε στο Γαλλικό Πρακτορείο ειδήσεων για την απόφαση, αφήνοντας αιχμές για την επιτροπή δεοντολογίας και το χρονικό σημείο που επέλεξε να ασχοληθεί με το θέμα.

«Τι έκανε η επιτροπή δεοντολογίας από το 2011 που έγινε η πληρωμή μέχρι σήμερα; Κοιμόταν; Και αποφάσισε να ξυπνήσει όλως τυχαίως σε χρονιά εκλογών που είμαι υποψήφιος».

Τόσο ο Πλατινί όσο και ο Μπλάτερ είναι αποφασισμένοι να κηυνγύσουν την υπόθεση και να προσφύγουν στο CAS.

«Θα παλέψω. Αλλά ότι και να γίνει θα αναλάβω τις ευθύνες μου. Είναι δεδομένο ότι η υπόληψη μου έχει σπιλωθεί. Έχω δεχτεί κλοτσιά στα δόντια. Με έχουν βάλει στην ίδια σακούλα με τον Μπλάτερ».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: