Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Αλέγκρι: «Εγώ σκέφτομαι την Γιουβέντους»


Αλέγκρι: «Εγώ σκέφτομαι την Γιουβέντους»

Ο Μασιμιλιανο Αλέγκρι έβαλε τέλος στη φήμες περί ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας της Τσέλσι το καλοκαίρι.

Μιλώντας στα ιταλικά ΜΜΕ ο Μάσιμο Αλέγκρι φρόντισε να βάλει τέλος στη φημολογία που είχε αναπτυχθεί που τον ήθελε να αφήνει τη Γιουβέντους το καλοκαίρι για να αναλάβει την Τσέλσι.

«Οι σκέψεις μου αυτή την στιγμή είναι μόνο στο πρωτάθλημα, το κύπελλο και το Τσάμπιονς Λιγκ», τόνισε μετά από σχετική ερώτηση που δέχθηκε από δημοσιογράφους και συνέχισε:

«Είμαι δεμένος με τη Γιουβέντους μέχρι και το 2017. Έχω πει πολλές φορές ήδη ,ότι είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Απλώς πρόκειται για φήμες. Όπως συμβαίνει με τους ποδοσφαιριστές έτσι συμβαίνει και με τον παίκτες. Είναι λογικό», τόνισε.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: