Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Καλνιέτις: «Έμπνευση για την ομάδα η νίκη»!


Καλνιέτις: «Έμπνευση για την ομάδα η νίκη»

Ανάμικτα συναισθήματα άφησε η μεγάλη νίκη επί του Ολυμπιακού στον Μάντας Καλνιέτις, καθώς αυτό ήταν και το τελευταίο του παιχνίδι με τη φανέλα της Ζαλγκίρις.

Με τον καλύτερο τρόπο άφησε ο Μάντας Καλνιέτις την Ζαλγκίρις για την Αρμάνι Μιλάνο, λόγω της μεγάλης νίκης επί του Ολυμπιακού.

«Δεν ήταν εύκολο για μένα γιατί ήξερα πως μετά το παιχνίδι θα έφευγα από την ομάδα. Προσπάθησα να μην το σκέφτομαι, γιατί εξακολουθούσα να είμαι παίκτης Ζαλγκίρις. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί αφήνω την ομάδα σε καλό σημείο. Η νίκη αυτή πιστεύω πως θα εμπνεύσει όλη την ομάδα για τη συνέχεια», δήλωσε αρχικά ο Μάντας Καλνιέτις, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αποχώρησή του:

«Η απόφασή μου θα ωφελήσει και τις δύο πλευρές. Εγώ και αρκετοί φίλαθλοι της ομάδας ήμασταν στεναχωρημένοι, αλλά δεν ήθελα να το δείξω σήμερα. Η πρόταση της Αρμάνι ήταν καλή και για την ομάδα. Έχω πολλά συναισθήματα εδώ, αλλά πρέπει να προχωρήσω. Τα συναισθήματα δεν ξεχνιούνται, αλλά οι αλλαγές στις ομάδες γίνονται κάθε χρόνο».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: