Στερείται σοβαρότητας το νομοσχέδιο βάσει του οποίου τιμωρήθηκε ο ΠΑΟΚ απ’ τον Σταύρο Κοντονή, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΙΔΕΑΔ, Ανδρέα Μαλάτο.
Αντισυνταγματική θεωρεί την ευχέρεια για πρόστιμα που
προσφέρει στον Σταύρο Κοντονή το νέο αθλητικό νομοσχέδιο ο Ανδρέας
Μαλάτος, όπως τόνισε με αφορμή την χρηματική ποινή που επιβλήθηκε στον ΠΑΟΚ για το ματς με την Ντόρτμουντ.
Ο πρόεδρος του ΙΔΕΑΔ τόνισε πως το νομοσχέδιο είναι αόριστο, λέγοντας χαρακτηριστικά πως από κάποιο σημείο και μετά στερείται σοβαρότητας.
Αναλυτικά όσα είπε στο Αθλητικό Metropolis:
«Εμείς είχαμε επισημάνει ως ΙΔΕΑΔ, όταν είχαμε παρασταθεί στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων στη Βουλή, ότι το άρθρο 1 παράγραφος 2 του νόμου 43/26, ήταν πολύ γενικά διατυπωμένο και αόριστο και δίνει μια ανεπίτρεπτη διακριτική ευχέρεια στον υπουργό να κάνει επιμετρήσεις ποινής και αξιολογήσεις περιστατικών που δεν επιτρέπονται από το Διοικητικό Δίκαιο αλλά ούτε από το Σύνταγμα.
Είχα προτείνει τότε το άρθρο 41ζ του νόμου 27/25, το οποίο προβλέπει τις πειθαρχικές ποινές που πρέπει να επιβάλλονται σε πράξεις βίας και είναι πολύ εμπεριστατωμένο, εξειδικευμένο και το είχαμε φτιάξει επί Γιώργου Ορφανού και διαχωρίζει ειδικά για το ποιες ποινές προβλέπονται σε αντίστοιχες πράξεις βίας».
Ενώ για το αν στο νομοσχέδιο διευκρινίζεται αν αναφέρεται σε ελληνικούς ή διεθνείς αγώνες τόνισε: «Όχι. Μιλάει για πράξεις βίας που σχετίζονται με τον αθλητισμό. Νομικά είναι επιτρεπτό να επιβάλλονται και πειθαρχικές και διοικητικές κυρώσεις. Η αντισυνταγματικότητα έγκειται στην αοριστία του άρθρου που δεν προβλέπει τι ποινές προβλέπονται σε κάθε περίπτωση. Απλώς λέει ότι ο υπουργός μπορεί να επιβάλλει πρόστιμο μέχρι 1 εκατ. ευρώ. Από ένα σημείο και μετά το νομοσχέδιο στερείται σοβαρότητας».
Ο πρόεδρος του ΙΔΕΑΔ τόνισε πως το νομοσχέδιο είναι αόριστο, λέγοντας χαρακτηριστικά πως από κάποιο σημείο και μετά στερείται σοβαρότητας.
Αναλυτικά όσα είπε στο Αθλητικό Metropolis:
«Εμείς είχαμε επισημάνει ως ΙΔΕΑΔ, όταν είχαμε παρασταθεί στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων στη Βουλή, ότι το άρθρο 1 παράγραφος 2 του νόμου 43/26, ήταν πολύ γενικά διατυπωμένο και αόριστο και δίνει μια ανεπίτρεπτη διακριτική ευχέρεια στον υπουργό να κάνει επιμετρήσεις ποινής και αξιολογήσεις περιστατικών που δεν επιτρέπονται από το Διοικητικό Δίκαιο αλλά ούτε από το Σύνταγμα.
Είχα προτείνει τότε το άρθρο 41ζ του νόμου 27/25, το οποίο προβλέπει τις πειθαρχικές ποινές που πρέπει να επιβάλλονται σε πράξεις βίας και είναι πολύ εμπεριστατωμένο, εξειδικευμένο και το είχαμε φτιάξει επί Γιώργου Ορφανού και διαχωρίζει ειδικά για το ποιες ποινές προβλέπονται σε αντίστοιχες πράξεις βίας».
Ενώ για το αν στο νομοσχέδιο διευκρινίζεται αν αναφέρεται σε ελληνικούς ή διεθνείς αγώνες τόνισε: «Όχι. Μιλάει για πράξεις βίας που σχετίζονται με τον αθλητισμό. Νομικά είναι επιτρεπτό να επιβάλλονται και πειθαρχικές και διοικητικές κυρώσεις. Η αντισυνταγματικότητα έγκειται στην αοριστία του άρθρου που δεν προβλέπει τι ποινές προβλέπονται σε κάθε περίπτωση. Απλώς λέει ότι ο υπουργός μπορεί να επιβάλλει πρόστιμο μέχρι 1 εκατ. ευρώ. Από ένα σημείο και μετά το νομοσχέδιο στερείται σοβαρότητας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου