Δείτε πληροφορίες για το ειδικό επετειακό σήμα του ΠΑΟΚ για τα 90 χρόνια ζωής του συλλόγου.
Design απαιτητικό, αλλά στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής
έχει το logo του ΠΑΟΚ με αφορμή τα 90α γενέθλια του συλλόγου και το
οποίο ανέλαβε να δημιουργήσει η εταιρεία Beetroot.
Αναλυτικά
Η πρώτη και δυσκολότερη δοκιμασία ήταν ο εκσυγχρονισμός του λογότυπου του ΠΑΟΚ. Σχεδόν δύο χρόνια μετά η ομάδα των Beetroot επέστρεψε για να συνεχίσει το έργο της με το σχεδιασμό του ειδικού επετειακού σήματος του Δικεφάλου για τον εορτασμό των 90 χρόνων.
Το design είναι διαφορετικό, μα εξίσου απαιτητικό με το ποδόσφαιρο. Δίχως τον ιδρώτα, τις δυνατές μονομαχίες και τους τραυματισμούς, αλλά με τη δημιουργικότητα, τη σκέψη, τη στρατηγική και την αντίληψη του δημοφιλούς παιχνιδιού.
Για να φτιάξεις κάτι καινούριο δεν αρκεί απλώς να ξέρεις να σχεδιάζεις. Πρέπει να διαθέτεις τις προσλαμβάνουσες ν’ αντιληφθείς τις ιδιαιτερότητες του έργου και οι όποιοι νεωτερισμοί σου να πατάνε σε αρχές κι αξίες που δεν επιδέχονται διαφοροποιήσεις. Αν νομίζετε κάτι τέτοιο είναι εύκολο, δεν έχετε παρά να το δοκιμάσετε…
Αυτός ήταν κι ο λόγος που ο ΠΑΟΚ για τη δημιουργία του λογότυπου των 90 χρόνων εμπιστεύτηκε ξανά τους Beetroot. Ένα από τα κορυφαία στούντιο γραφιστικής και εικονογράφησης στην Ελλάδα με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Ένα στούντιο που συνδέεται με τον Δικέφαλο καθώς… ευθύνεται για τη νέα όψη του σήματος του ΠΑΟΚ.
Η λιτή περιγραφή ανάθεσης του έργου ήταν η δημιουργία ενός λογότυπου που θα μπορεί να λειτουργεί μαζί και συνδυαστικά με το υπάρχων logo. Οι Beetroot, λοιπόν, είχαν την ελευθερία και ταυτόχρονα τη δυσκολία ν’ αντιμετωπίσουν τον σχεδιασμό χρησιμοποιώντας τη δική τους οπτική γωνία.
Το αποτέλεσμα είναι ένα λογότυπο που μπορεί να λειτουργήσει και συνδυαστικά – βάσει των προδιαγραφών – όσο και μεμονωμένα. Σαν ξεχωριστό logo, το οποίο σχηματίζει μια νοητή ασπίδα σαν κι αυτή που περιβάλλει τον δικέφαλο αετό, το έμβλημα του συλλόγου και συμβολίζει το πάθος που χαρακτηρίζει τον ΠΑΟΚ από την πρώτη μέρα της ίδρυσής του μέχρι και σήμερα. Εξ ου και το λεκτικό κομμάτι του σήματος, το οποίο λέει «90 χρόνια πάθος».
«Είναι ένα σήμα με αναφορά στο παρελθόν με τις χαρακτηριστικές ασπρόμαυρες ρίγες της φανέλας και το παρόν με το εξωτερικό σχήμα που προκύπτει από το υπάρχον λογότυπο του δικεφάλου», αναλύει αρμοδίως ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Creative Director των Beetroot και συνεχίζει: «Ένα σήμα σύμβολο που δεν επικοινωνεί απλά την επέτειο, αλλά με τις δυναμικές του φόρμες γιορτάζει και τα επόμενα 90 ένδοξα χρόνια σχεδιασμένο για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ενός σύγχρονου ποδοσφαιρικού σωματείου».
Το ειδικό λογότυπο των 90 χρόνων υπάρχει στις συλλεκτικές επετειακές εμφανίσεις που φορά ο ΠΑΟΚ για να γιορτάσει αυτή την σημαντική χρονιά της ιστορίας του, ενώ σηματοδοτεί και τις εορταστικές εκδηλώσεις του ΠΑΟΚ και τις ξεχωριστές σειρές προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν από τα PAOK FC Official Stores.
*Πηγή: sport-fm.gr*
Αναλυτικά
Η πρώτη και δυσκολότερη δοκιμασία ήταν ο εκσυγχρονισμός του λογότυπου του ΠΑΟΚ. Σχεδόν δύο χρόνια μετά η ομάδα των Beetroot επέστρεψε για να συνεχίσει το έργο της με το σχεδιασμό του ειδικού επετειακού σήματος του Δικεφάλου για τον εορτασμό των 90 χρόνων.
Το design είναι διαφορετικό, μα εξίσου απαιτητικό με το ποδόσφαιρο. Δίχως τον ιδρώτα, τις δυνατές μονομαχίες και τους τραυματισμούς, αλλά με τη δημιουργικότητα, τη σκέψη, τη στρατηγική και την αντίληψη του δημοφιλούς παιχνιδιού.
Για να φτιάξεις κάτι καινούριο δεν αρκεί απλώς να ξέρεις να σχεδιάζεις. Πρέπει να διαθέτεις τις προσλαμβάνουσες ν’ αντιληφθείς τις ιδιαιτερότητες του έργου και οι όποιοι νεωτερισμοί σου να πατάνε σε αρχές κι αξίες που δεν επιδέχονται διαφοροποιήσεις. Αν νομίζετε κάτι τέτοιο είναι εύκολο, δεν έχετε παρά να το δοκιμάσετε…
Αυτός ήταν κι ο λόγος που ο ΠΑΟΚ για τη δημιουργία του λογότυπου των 90 χρόνων εμπιστεύτηκε ξανά τους Beetroot. Ένα από τα κορυφαία στούντιο γραφιστικής και εικονογράφησης στην Ελλάδα με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Ένα στούντιο που συνδέεται με τον Δικέφαλο καθώς… ευθύνεται για τη νέα όψη του σήματος του ΠΑΟΚ.
Η λιτή περιγραφή ανάθεσης του έργου ήταν η δημιουργία ενός λογότυπου που θα μπορεί να λειτουργεί μαζί και συνδυαστικά με το υπάρχων logo. Οι Beetroot, λοιπόν, είχαν την ελευθερία και ταυτόχρονα τη δυσκολία ν’ αντιμετωπίσουν τον σχεδιασμό χρησιμοποιώντας τη δική τους οπτική γωνία.
Το αποτέλεσμα είναι ένα λογότυπο που μπορεί να λειτουργήσει και συνδυαστικά – βάσει των προδιαγραφών – όσο και μεμονωμένα. Σαν ξεχωριστό logo, το οποίο σχηματίζει μια νοητή ασπίδα σαν κι αυτή που περιβάλλει τον δικέφαλο αετό, το έμβλημα του συλλόγου και συμβολίζει το πάθος που χαρακτηρίζει τον ΠΑΟΚ από την πρώτη μέρα της ίδρυσής του μέχρι και σήμερα. Εξ ου και το λεκτικό κομμάτι του σήματος, το οποίο λέει «90 χρόνια πάθος».
«Είναι ένα σήμα με αναφορά στο παρελθόν με τις χαρακτηριστικές ασπρόμαυρες ρίγες της φανέλας και το παρόν με το εξωτερικό σχήμα που προκύπτει από το υπάρχον λογότυπο του δικεφάλου», αναλύει αρμοδίως ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Creative Director των Beetroot και συνεχίζει: «Ένα σήμα σύμβολο που δεν επικοινωνεί απλά την επέτειο, αλλά με τις δυναμικές του φόρμες γιορτάζει και τα επόμενα 90 ένδοξα χρόνια σχεδιασμένο για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ενός σύγχρονου ποδοσφαιρικού σωματείου».
Το ειδικό λογότυπο των 90 χρόνων υπάρχει στις συλλεκτικές επετειακές εμφανίσεις που φορά ο ΠΑΟΚ για να γιορτάσει αυτή την σημαντική χρονιά της ιστορίας του, ενώ σηματοδοτεί και τις εορταστικές εκδηλώσεις του ΠΑΟΚ και τις ξεχωριστές σειρές προϊόντων που θα κυκλοφορήσουν από τα PAOK FC Official Stores.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου