Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Ατσεαμπόνγκ: «Το πλάνο ήταν… η ταχύτητά μου»


Ατσεαμπόνγκ: «Το πλάνο ήταν… η ταχύτητά μου»

Περιχαρής ήταν ο σκόρερ και των δύο τερμάτων της Άντερλεχτ, μετά την πρόκριση επί του Ολυμπιακού.

Στην ταχύτητά του και στο σωστό πλασέ στην φάση της ισοφάρισης στάθηκε ο Φρανκ Ατσεαμπόνγκ μετά την πρόκριση της Άντερλεχτ επί του Ολυμπιακού:

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον OTE TV:

«Ήμουν πολύ συγκεντρωμένος κάθε φορά που έβγαινα στην επίθεση, και στη φάση του πρώτου γκολ προσπάθησα να κάνω το καλύτερο πλασέ και να σκοράρω για να δώσω το αβαντάζ στην ομάδα μου.

Έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν υπήρχε κανένα πλάνο να πάρω εγώ τις επιθέσεις, παρά μόνο το να μείνει η ομάδα «συμπαγής» και να εκμεταλλευτούν οι συμπαίκτες μου την ταχύτητά μου.

Δεν έχω καμία προτίμηση σχετικά με το ποιον θα συναντήσουμε από δω και πέρα στους “16” της διοργάνωσης. Στο ποδόσφαιρο όλα μπορούν να συμβούν και με όποιον και να πέσουμε θεωρώ πως μπορούμε να προκριθούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: