Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Κόμπι: «Ούτε ο ίδιος ο Giannis ξέρει πόσο ταλέντο έχει»


Κόμπι: «Ούτε ο ίδιος ο Giannis ξέρει πόσο ταλέντο έχει»

Απίστευτη τιμή για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο! Ο Κόμπι Μπράιαντ υποκλίθηκε στο ταλέντο του και προανήγγειλε πως θα του μιλήσει κατ’ ιδίαν στον αγώνα των Λέικερς στο Μιλγουόκι τα ξημερώματα της Τρίτης.

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν έχει κερδίσει μόνο την αγάπη των φιλάθλων, αλλά και το σεβασμό ακόμη και θρύλων του ΝΒΑ. Ο Κόμπι Μπράιαντ δήλωσε θαυμαστής του 21χρονου άσου των Μπακς και προανήγγειλε πως θα του μιλήσει όταν οι δυο τους συναντηθούν τα ξημερώματα της Τρίτης στο Μιλγουόκι.

«Είναι απίστευτος. Δεν πιστεύω πως και ο ίδιος καταλαβαίνει πόσο ταλέντο διαθέτει. Ανυπομονώ να τον αντιμετωπίσω τη Δευτέρα, αλλά και να του μιλήσω για τις δυνατότητες που έχει και πώς να τις αξιοποιήσει στο μέγιστο. Θεωρώ πως είναι κομμάτι τις ευθύνης μου να περάσω στους νεότερους όσες περισσότερες από τις γνώσεις μου μπορώ, ώστε να χτίσουν τις δικές τους κληρονομιές κι εκείνοι. Κι όταν έρθει η ώρα, να περάσουν κι εκείνοι με τη σειρά τους τις γνώσεις αυτές στην επόμενη γενιά», τόνισε ο σούπερ σταρ των Λέικερς.

Όσο για το αν θα αγωνιστεί κανονικά, είπε: «Θα παίξω σίγουρα. Αν μπορώ να περπατήσω, θα παίξω. Κάποιες βραδιές είμαι στο γήπεδο, αλλά τα πόδια μου δεν είναι εκεί. Κάποιος φίλαθλος μού ζήτησε τις προάλλες να καρφώσω. Του είπα ‘φίλε, αν μπορούσα θα το έκανα’. Κάνω ό,τι μπορώ και μου επιτρέπει το σώμα μου».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: